ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه تشکیل کمیته‌ای برای نظارت بر تمدید حکم بورسیه دانشجویان

تشکیل کمیته‌ای برای نظارت بر تمدید حکم بورسیه دانشجویان

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تشکیل کمیته‌ای برای نظارت دقیق بر طی روند قانونی بورسیه ۳ هزار دانشجوی بورسیه دولت دهم خبر داد و گفت: حکم بورسیه دانشجویانی که مراحل قانونی را طی کرده‌اند، تمدید می‌شود.

قاسم جعفری، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه چند هفته پیش قرار بر این بود که وزیر علوم پرونده 3 هزار بورسیه وزارت علوم را به مجلس ارائه دهد تا مشخص شود چه تعداد از این افراد به طور غیرقانونی بورسیه شده‌اند گفت: متاسفانه تاکنون هیچ پرونده‌ای از دانشجویان بورسیه به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است.

وی گفت: به هیچ‌وجه صحیح نیست که به صرف اینکه این افراد بورسیه دولت قبل هستند از حق قانونی خود منع شوند لذا باید اگر افرادی خلاف قانون بورسیه شده‌اند به مراکز ذی‌صلاح معرفی شوند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای طی چند روز گذشته با وزیر علوم پیرامون بورسیه‌های وزارت علوم گفت: در این جلسه مقرر شد دانشجویان بورسیه‌ای که قبلا جایابی شده‌اند بدون نیاز به استعلام جدید از دانشگاه‌ها حکم بورسیه آنها صادر یا تمدید شود همچنین مقرر شد درباره دانشجویانی که جایابی نشده‌اند وزارت علوم تمهیدی بیاندیشد که این افراد در اولویت جذب اعضای هیات علمی قرار گیرند.

جعفری خاطرنشان کرد: بر این اساس کمیته‌ای برای نظارت دقیق بر اجرای قانون تشکیل شده است ضمن اینکه افرادی که معتقدند حق آنها در این موضوع ضایع شده است می‌توانند به کمیسیون آموزش مجلس مراجعه و مشکل خود را اعلام کنند.

آمار بازدید: 200 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image