ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه علمي كاربردي 500 هزار دانشجو در 600 رشته مهارتي دارد (1 مهر 91)

دانشگاه علمي كاربردي 500 هزار دانشجو در 600 رشته مهارتي دارد (1 مهر 91)

رييس دانشگاه جامع علمي كاربردي در پيامي به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد، گفت: دانشگاه علمي كاربردي با همكاري بيش از هفتاد سازمان، نهاد عمومي و دولتي و وزارتخانه‌هاي تخصصي در 920 مركز آموزش عالي در سراسر كشور وظيفه تربيت پانصد هزار دانشجو را در بيش از 600 رشته مهارتي دانشگاهي متناسب با نياز بازار كار و مأموريت دستگاه‌هاي اجرايي دولتي و غيردولتي را بر عهده دارد.



به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا، دكتر عبدالرسول پور عباس در پيام خود آورده است: «خدا را شكر مي‌گوئيم كه به ما توفيق خدمت عطا فرموده تا سهمي هرچند اندك در جهاد عظيم دانش و اشتغال بر عهده داشته باشيم و باز هم ايزد بي‌همتا را سپاس مي‌نهيم كه به ما توفيق خدمت در اين عرصه‌ها عطا فرمود تا در جهت اداي دين خود در قبال مردم بزرگوار كشورمان تلاش نماييم.


در ساليان اخير دانشگاه جامع علمي كاربردي در جامعه دانشگاهي كشورمان خوب درخشيده است. اين درخشش با فعـاليت گسترده در حوزه­‌هاي مختلف نه تنها به دستيابي دانشگاه به جايگاهي رفيع منجر شده است بلكه افق­هاي روشن­تري را براي آينده اين دانشگاه ترسيم نموده است.


دانشگاه جامع علمي كاربردي به عنوان تنها دانشگاه متولي آموزش‌هاي عالي مهارتي، وظيفه آموزش جوانان، شاغلين و فعالان اقتصادي بخش‌هاي مختلف، دانشجويان و دانش‌آموختگان دانشگاهي را با هدف ارتقاي شايستگي‌هاي شغلي و مهارتي بر عهده دارد. امروز اين دانشگاه با همكاري بيش از هفتاد سازمان، نهاد عمومي و دولتي و وزارتخانه‌هاي تخصصي در 920 مركز آموزش عالي در سراسر كشور وظيفه تربيت پانصد هزار دانشجو را در بيش از 600 رشته مهارتي دانشگاهي متناسب با نياز بازار كار و مأموريت دستگاه‌هاي اجرايي دولتي و غيردولتي را بر عهده دارد.


در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني نامگذاري شده است در حالي دانشگاه جامع علمي كاربردي وارد هجدهمين سال بالندگی خود می­شود كه ثمره این 18 سال تلاش، 380 هزار دانش‌آموخته كارآفرين و توانمندی هستند که در حالِ ادای دین به وطن خویشند.


مديران، رؤساي مراكز آموزشي علمي كاربردي ، مدرسان، دانشجویان و كاركنان دانشگاه در اين سال تحصيلي ، آنچنان تلاش خواهند كرد که نوزدهمين سالگرد تأسیس دانشگاه با درخششِ چشم‌گيرتري همراه باشد. مسوولین دانشگاه نيز با الطاف الهي با تمام توان آماده فراهم کردنِ بستري مناسب‌تر برای رشد كيفي دانشگاه و ورودِ آن به عرصه­‌های مهم مي‌باشند.


در پايان از خداوند بزرگ مسالت دارم ما را در جهت تحقق منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي و اهداف چشم‌انداز بيست ساله ، همدلي و توانمندي بيشتر عطا فرمايد تا با سعي و تلاش بيشتر، زمينه‌ساز توسعه و سربلندي كشور باشيم.

کلمات کلیدی: دانشگاه علمي كاربردي، تعداد دانشجویان دانشگاه علمي كاربردي، دانشگاه جامع علمی کاربردی

آمار بازدید: 351 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image