ارتباط مستقیم با 30652 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه باید از تخاصم مذاهب در دانشگاهها جلوگیری کرد

باید از تخاصم مذاهب در دانشگاهها جلوگیری کرد

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها گفت: یکی از مسائلی که دانشگاهها باید از آن مراقبت کنند مساله جلوگیری از ایجاد تخاصم مذاهب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی قریشی بعد از ظهر امروز در گردهمایی معاونین فرهنگی دانشگاهها گفت: یکی از مسائلی که در دانشگاهها باید مراقبت کنیم مساله جلوگیری از ایجاد تخاصم مذاهب است برخی از شبکه های ماهواره منتسب به شیعه که از انگلیس و آمریکا پخش می شوند به درگیری های شیعه و سنی دامن می زنند همان کاری که وهابیت انجام می دهد برخی از آقایان در نجف هستند و افراد آنها از انگلیس این برنامه ها را هدایت می کنند ما نباید اجازه بدهیم بحث فرقه ای و قومی در دانشگاهها رواج یابد و دانشگاه به محل درگیری تبدیل شود.

وی ادامه داد: یکی از راهبردهای دشمن ایجاد درگیری در حوزه فکری و عقیدتی است باید مراقب باشیم برخی از افراد نادان هستند که این مساله را دنبال می کنند و به نوعی در آسیاب دشمن می ریزند.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها خطاب به معاونان و مدیران فرهنگی دانشگاهها گفت: ما باید همگی با هم تلاش کنیم تا فرزندانمان را (دانشجویان) در برابر آسیب های فرهنگی حفظ کنیم و کمک کنیم در مسیر تعالی حرکت کنند.

وی گفت: ما به عنوان مسئولین فرهنگی وظیفه داریم در مقابل رخنه های فرهنگی بایستیم و شرایط را طوری ایجاد کنیم که دانشجویان ما آسیب فرهنگی نبینند و در این مسیر اساتید خوب و معلمان خوب می توانند به ما کمک کنند.

وی یادآور شد: ما می توانیم شرایطی ایجاد کنیم که رویای کاذب دانشجویان را کنار بزنیم و بگوییم راه درست کدام است. ما باید مراقب باشیم آسیبها در بخش علمی و آموزشی و فرهنگی و اخلاقی رخنه نکنند.

آمار بازدید: 119 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image