ارتباط مستقیم با 30655 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش فعالیت کانونهای هلال احمر دانشگاهها

افزایش فعالیت کانونهای هلال احمر دانشگاهها

کانون جمعیت هلال احمر و معاونت فرهنگی وزارت علوم در راستای افزایش فعالیت کانونهای دانشجویی هلال احمر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر امروز سازمان هلال احمر و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در راستای افزایش همکاری های کانونهای دانشجویی هلال احمر تفاهم نامه ای را منعقد کردند.

وحید قبادی دانا- معاون جوانان سازمان هلال احمر گفت: فعالیت در هلال احمر در قسمت جوانان از 15 تا 29 سال آغاز شده و از 29 سال به بعد به صورت سازمان داوطلبان فعالیت می کند مهمترین وظیفه سازمان جوانان هلال احمر سازماندهی و مشارکت جوانان، آموزش و تربیت این جوانان در فعالیتهای امدادی، عام المنفه و بشر دوستانه است.

وی ادامه داد: در کشور ما وظیفه امداد و نجات را دولت بر عهده جمعیت هلال احمر گذشته است و در سال جاری نیز پس از 8 سال جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اعضای شورای حکام انتخاب شد و اکنون رئیس جمعیت هلال احمر در شورای حکام عضو بوده و در تصمیم گیری های صلیب سرخ و هلال احمر تاثیر گذار است.

قبادی دانا گفت: دو میلیون نفر از جوانان در قسمت جمعیت جوانان هلال احمر عضو هستند که مهمترین وظیفه شان آموزش کمکهای اولین و امداد و نجات است.

وی ادامه داد: صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر 7 اصل را سرلوحه کارهای خود قرار داده که می توان به انسانیت، خدمات داوطلبانه، خدمات جهانشمول، یگانگی، بی طرفی و بی غرضی اشاره کرد که برخی از این اهداف است.

معاون جوانان سازمان هلال احمر افزود: 4 هدف اصلی هلال احمر و صلیب سرخ تسکین آلام بشری، حفظ کرامت انسانها، تامین سلامت انسانها، و تلاش برای تامین صلح و دوستی است.

وی به فعالیت کانونها در دانشگاهها اشاره کرد و گفت: این کانونها می توانند با فعالیتهایی انسان دوستانه در دانشگاهها بازوی انسانی معاونین فرهنگی باشند.

ضیا هاشمی - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نیز در این باره گفت: ایده ال ما این است که اعضای حاضر در هر کانون هلال احمر به ویژه در دانشگاههای بزرگی مانند تهران، فردوسی مشهد و اصفهان بالای هزار نفر باشند و اگر اتفاقی رخ داد یکی از مراکزی که به سرعت اعلام آمادگی کند کانونهای هلال احمر دانشگاهها باشند.

آمار بازدید: 159 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image