ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعلام آمادگی رییس دانشگاه فردوسی مشهد برای بررسی طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی

اعلام آمادگی رییس دانشگاه فردوسی مشهد برای بررسی طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشگاه فردوسی برای ارائه پژوهش‌های عملیاتی در زمینه کاهش بروز آسیب‌های اجتماعی اعلام آمادگی می‌کند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، منطقه خراسان، دکتر محمد کافی در نخستین کنگره ملی دانشجویی کجروی‌های اجتماعی، ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این کنگره، بیان کرد: اگر بناست دانشگاه، دانشگاه پاسخگو باشد و نقش خود را در جامعه ایفا کند، برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند نقش دانشگاه را در جامعه پررنگ کند.

وی در ادامه به برخی از ویژگی‌های خاص این کنگره ملی اشاره کرد و افزود: در این همایش، دانشجویان محور اصلی کار بودند و نهادهای اجرایی زیادی در برگزاری آن نقش داشتند و افرادی که به دنبال آسیب شناسی مسائل اجتماعی هستند، دور یکدیگر نشستند تا بتوانند با همفکری، به شیوه‌هایی برای کاهش کجروی‌های اجتماعی دست یابند.

کافی ضمن اعلام آمادگی دانشگاه برای ارائه پژوهش‌های عملیاتی در زمینه کاهش بروز آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: گروه علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی با تمام توان آماده خدمت برای آسیب شناسی و ارائه راه حل‌های منطبق با فرهنگ استان و کشور برای کاهش کجروی‌های اجتماعی است.

رئیس دانشگاه فردوسی ادامه داد: امیدواریم شاهد کاهش روزبه‌روز کجروی‌های اجتماعی و حرکت به سمت جامعه‌ای شاداب و مولد باشیم؛ امیدواریم با برنامه‌ریزی برای برگزاری دومین سری این کنگره ملی، بتوانیم به صورت مداوم این روند را ادامه دهیم.

انتهای پیام

آمار بازدید: 193 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image