ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار زبان شرح بدهي‌هاي ميلياردي واحد علوم‌ تحقيقات دانشگاه آزاد از زبان خسرو دانشجو (1 مهر 91)

شرح بدهي‌هاي ميلياردي واحد علوم‌ تحقيقات دانشگاه آزاد از زبان خسرو دانشجو (1 مهر 91)

رييس واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد در حاشيه مراسم استقبال از دانشجويان جديدالورود اين واحد با اشاره به بدهي چند ده ميلياردي واحد علوم و تحقيقات، گفت: بنده در اعلام اين رقم مراعات كرده‌ و نگفته‌ام بدهي چند صد ميلياردي.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خسرو دانشجو افزود: البته بعضي از دوستان حساسيت‌هايي پيرامون اين موضوع دارند و بايد كلي بگويم تلاش همكاران را در اين مجموعه قدر مي‌نهم و اميد است كه خدا تلاش آنها را قبول كند.


دانشجو با بيان اينكه در ابتداي كار در واحد علوم و تحقيقات با مشكلات فراواني روبرو بوده‌ام، تصريح كرد: از جمله اين مشكلات، بدهي چند ميليارد توماني بود كه منشا آن قراردادهاي مختلفي بود. از جمله قراردادهاي بدهي پيمانكاران كه از قبل تسويه نشده بود.


رييس دانشگاه آزاد واحد علوم تحقيقات افزود: همچنين برخي دعاوي در محاكم قضايي مطرح شده بود كه از چند هفته قبل از ورود ما به دانشگاه آزاد، اين دعاوي مطرح بود. البته دلمان را بد نمي‌كنيم، اما مشكلات فراواني داشتيم كه به لطف خدا و با توجه به تلاش همكاران بنده در اين واحد، توانستيم چاره‌انديشي كنيم و تكليف بخش عمده‌اي از بدهي‌‌ها را روشن كنيم.


دانشجو با بيان اينكه در حال حاضر وضعيت مجموعه واحدهاي علوم و تحقيقات به حدي است كه مي‌توانيم تكليف بدهي‌ها را حداقل در شش هفت ماه آينده و نهايتا تا يك سال آينده روشن كنيم، اظهار كرد: با اين وجود زماني كه وارد اين دانشگاه شديم، با حجم وسيع قراردادهاي عمراني كه منعقد شده بود، روبرو شديم. به عنوان مثال در همان مدت كلنگ پروژه آمفي‌تئاتر زده شده بود و پيش پرداخت آن نيز پرداخت شده بود كه ما آن را متوقف كرديم.


رييس دانشگاه آزاد واحد علوم تحقيقات ادامه داد: قراردادهايي در طي آن مدت منعقد شده بود كه لزومي نبود با آن فرصت، اين قراردادهاي چند ده ميليارد توماني نيز بسته شود و ما با اين مشكلات و از جمله پيمانكاران و مدعياني كه ادعاي طلب داشته‌اند و برخي موارد ديگر روبرو شديم كه حتي با توافق با طلبكاران تكليف برخي از بدهي‌ها روشن شد.


وي با بيان اينكه در گذشته منابع تامين اعتبار واحد علوم تحقيقات مثل مابقي واحدها، شهريه دانشجويان بوده است، اظهار كرد: خوشبختانه با ارتباطي كه با بانك‌ها برقرار كرده‌ايم، منابع ديگري نيز در حال برنامه‌ريزي است كه از آن جمله مي‌توان به تفاهم‌نامه‌اي كه با بانك در خصوص تخصيص وام به دانشجويان دكتري انجام شده، اشاره كرد. البته در حال پيگيري هستيم كه بتوانيم به دانشجويان كارشناسي ارشد نيز وام قرض‌الحسنه تخصيص دهيم.


دانشجو با اشاره به افزايش متقاضيان ورود به دوره تحصيلات تكميلي، گفت: دانشگاه آزاد اسلامي تربيت دانشجويان در دوران تحصيلات تكميلي را به واحدهاي علوم تحقيقات سپرده است كه اميد است هر ساله بر حسب درخواستي كه وجود دارد بتوانيم ظرفيت پذيرش را افزايش دهيم.


وي با بيان اينكه در حال حاضر حدود پنج هزار و 100 دانشجو در دوره دكتري واحد علوم و تحقيقات مشغول به تحصيل هستند، تصريح كرد: اميدواريم تعداد دانشجويان دكتري امسال به حدود شش هزار نفر برسد.


دانشجو افزود: همچنين در دوره كارشناسي ارشد و به روز كردن امكانات نرم‌افزاري و آزمايشگاه‌ها در صدد هستيم ظرفيت‌ها را با لحاظ استانداردها افزايش دهيم.


رييس دانشگاه آزاد واحد علوم تحقيقات در خصوص نحوه فعاليت واحدها و پرديس‌هاي علوم تحقيقات خاطر نشان كرد: در حال حاضر هيچ رشته و واحد علوم تحقيقاتي بدون مجوز فعاليت نمي‌كند.




مراسم استقبال از دانشجويان جديدالورود در دانشگاه آزاد واحد علوم‌ تحقيقات


وي همچنين در مراسم استقبال از دانشجويان خطاب به دانشجويان جديدالورود، گفت: دانشگاه بدون دانشجو معني ندارد.


دانشجو خطاب به دانشجويان اظهار كرد: چهره عبوس بنده را نبينيد چرا كه سعي مي‌كنم آدم خوش اخلاقي باشم و از شما مي‌خواهم آستانه صبرتان را بالا بريد و به ما در ارتقاي دانشگاه كمك كنيد.

کلمات کلیدی: واحد علوم‌ تحقيقات دانشگاه آزاد، میزان بدهی واحد علوم‌ تحقيقات دانشگاه آزاد، واحد علوم تحقیقات، دانشگاه آزاد، خسرو دانشجو

آمار بازدید: 350 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image