ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی آغاز به کار پلیس مدرسه از امروز (1 مهر 91)

آغاز به کار پلیس مدرسه از امروز (1 مهر 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به آغاز به کار پلیس مدرسه از امروز گفت: دستور و فرمان پلیس مدرسه همانند دستور پلیس است که در صورت عدم توجه به آن علاوه بر جریمه نمره منفی به رانندگان تعلق خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار اسکندر مؤمنی در اولین روز بازگشایی مدارس در مدرسه دخترانه مهدیه گفت: امروز تنها 12 میلیون دانش‌آموز به خیابان‌ها نیامدند بلکه تمام ملت ایران درگیر موضوع تربیت و آموزش شده‌اند.

وی با بیان اینکه مدرسه و آموزش و پرورش اجتماعی شدن افراد را رقم می‌زند، گفت: باید نوع آمد و شد را در خیابان‌ها به دانش‌آموزان آموخت.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: قانون جدید راهنمایی و رانندگی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برای حفظ سلامتی مردم و دانش‌آموزان دارد که ما افتخار داریم با همکاری دانش‌آموزان قوانین راهنمایی و رانندگی را به مرحله اجرا بگذاریم.

فرمانده راهور ناجا با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ترافیک مرهون تلاش دانش‌آموزان است، گفت: حضور هر دانش‌آموز در هر خانواده به منزله حضور پلیس است و اگر ما شاهد کاهش حوادث در جاده‌های کشور هستیم ناشی از تلاش دانش‌آموزان است.

مؤمنی ادامه داد: امروز پلیس مدرسه کار خود را به طور رسمی آغاز کرد این در شرایطی است که کمتر کشوری مقرراتش در مورد پلیس مدرسه دارای چنین چارچوب قانونی است.

مومنی اظهار داشت: اگر رانندگان به فرمان ایست و پرچم پلیس مدرسه توجه نکنند علاوه بر اعمال جریمه از 3 تا 5 نمره منفی برای آنان لحاظ خواهد شد چرا که حفظ جان دانش‌آموزان اهمیتی بالا داشته و فرمان پلیس مدرسه همچون دستور پلیس است.

کلمات کلیدی: پلیس مدرسه، شروع کار پلیس مدرسه، آغاز به کار پلیس مدرسه، اولین روز بازگشایی مدارس

آمار بازدید: 514 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image