ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه وزارت علوم درباره اردوهای راهیان نور

برنامه وزارت علوم درباره اردوهای راهیان نور

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از برنامه ریزی برای حضور گسترده تر دانشجویان در اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: هر دانشجو باید این امکان را داشته باشد که حداقل یک بار در اردوهای راهیان نورحضور داشته باشد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر سید ضیا هاشمی در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور دانشگاهها گفت : بر اساس اعتقادات دینی ما حضور در سرزمین هایی که در دوران دفاع مقدس محل شهادت رزمندگان اسلام بودند برکات و آثار تربیتی زیادی دارد، لذا باهمکاری با سازمان بسیج دانشجویی و دیگر نهادها سعی می کنیم حضور دانشجویان را در اردوهای راهیان نور توسعه دهیم.

وی افزود: همانگونه که وجود پربرکت زیارتگاه امام هشتم (ع) در شرق کشور برای ما ایرانیان افتخار بزرگی است ، وجود مشهد الشهدای دانشجویان کشور در هویزه و غرب کشور نیز برای ما افتخار محسوب می شود و تلاش می کنیم هر دانشجو در دوران تحصیل خود بتواند یک بار به زیارت امام رضا (ع) مشرف شود و یک بار نیز از حضور در یادمان شهید علم الهدی توشه بگیرد.

دکتر هاشمی تاکید کرد: باید کانون های فرهنگی هنری و تشکل های دانشجویی برنامه های مناسبی برای تنوع اردوهای راهیان نور طراحی کنند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب های متنوع و اثرگذارتری صورت بگیرد.

دکتر حسین میرزایی مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم و نماینده وزیر علوم در ستاد مرکزی راهیان نور نیز در این مراسم گفت : اداره فعالیت های دینی و دفاع مقدس در اداره کل امور فرهنگی ایجاد شده است و از این پس برنامه های ترویج ارزش های دفاع مقدس به غیر از اردوهای راهیان نور شامل بخش های فعال دیگری نیز می شود .

گفتنی است در این مراسم حدود 60 نفر از دست اندرکاران، مجریان و خادمان اردو های راهیان نور دانشگاه ها مورد تجلیل قرار گرفته و لو ح تقدیر از وزیر علوم دریافت کردند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 203 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image