ارتباط مستقیم با 30682 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیشرفت فرزندان شهدا و ایثارگران در زمینه‌های علمی و مهارتی

پیشرفت فرزندان شهدا و ایثارگران در زمینه‌های علمی و مهارتی

مراسم تقدیر از برگزیدگان علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور وزیر بهداشت، رئیس بنیاد شهید و ایثاگران و دانشجویان امروز همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در این مراسم با اشاره به لزوم حفظ آرامش در کشور یادآور شد: تنش مانع از پیشرفت کشور می‌شود و برای توسعه لازم است مشاغل مختلف بوجود بیایند و این امر نیز نیازمند سرمایه‌گذاری است.

وی با اشاره به اینکه لازم است افرادی مانند فرزندان شهدا و ایثارگران در زمینه‌های علمی و مهارتی پیشرفت کنند، گفت: برای حل مشکلات و ایجاد آرامش در کشور نیاز است که اتحاد به وجود آید زیرا لازمه پیشرفت وجود این آرامش در کشور است.

هاشمی با تاکید بر همکاری با دولت گفت: لازم است دانشجویان شاهد و ایثارگر بیش از هر کس دیگری تلاش کنند و راه گذشتگان خود را ادامه دهند زیرا این دولت به کمک آنها نیازمند است چرا که دولت حاضر با شعار اعتدال و امیدبخشی روی کار آمده است و سیاسی‌کاری و حاشیه‌سازی به حل مشکلات مردم کمک نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم با اشاره به آمار دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های مختلف کشور گفت: حدود 140 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در کشور تحصیل می‌کنند که این افراد توانستند در مقاطع مختلف رتبه‌های خوبی را کسب کرده و رشد خوبی را داشته باشند.

با اشاره به همکاری‌های وزارتخانه‌های بهداشت و علوم با بنیاد شهید در زمینه جابجایی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر یادآور شد: بر اساس این همکاری حدود 3000 دانشجوی شاهد و ایثارگر توانستند به شهرهای خود منتقل شوند.

آمار بازدید: 203 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image