ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد نقش هاشمی در آزادسازی خرمشهر/ ساخت یادمان شهدا در دانشگاه آزاد

نقش هاشمی در آزادسازی خرمشهر/ ساخت یادمان شهدا در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در موفقیت دانشگاه آزاد و آزادسازی خرمشهر نقش بسزایی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز مراسم گرامیداشت سی‌ودومین سالگرد حماسه فتح خرمشهر را با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، همچنین جمعی از کارکنان و استادان این دانشگاه در واحد علوم و تحقیقات برگزار کرد.

در این مراسم، رأس ساعت 11:00 نماهنگ ویژه ای به مناسبت لحظه آزادسازی خرمشهر پخش شد.

همچنین حمید میرزاده در این مراسم با بیان اینکه 21 کشور دست در دست صدام گذاشتند، ولی در مقابل اراده آهنین رزمندگان شکست خوردند، گفت: برگزاری هر ساله مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر تنها راه شکرگزاری از زحمات عزیزانی است که جان خود را بر بلندای آسمان پهن کردند تا خود پیروزی بسازند.

وی با تاکید بر اینکه نباید هیچگاه خاطره‌های آن سال‌های ایثارگری فراموش شود، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی و حماسه آزادسازی خرمشهر هر دو 32 ساله شدند و هر دو از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می آیند که البته آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی نیز در موفقیت هر دو نقش بسزایی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد کرد که در این دانشگاه یکسری یادمان‌ها و مجسمه‌هایی از سال‌های خاطرات دفاع مقدس ساخته شود.

میرزاده همچنین خاطر نشان کرد: اطرافیان اجازه دهند ما در راه عزت کیفی دانشگاه آزاد پیش رویم و استادان و دانشجویان نباید در این دانشگاه نگران حرف‌هایشان باشند و باید به راحتی نظرات خود را بیان کنند.

آمار بازدید: 235 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image