ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تحصیل 140 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در کشور

تحصیل 140 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در کشور

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه حدود 140 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های مختلف کشور تحصیل می‌کنند گفت: این افراد توانستند در مقاطع مختلف رتبه‌های خوبی را کسب کرده و رشد خوبی را داشته باشند.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام شهیدی با اشاره به همکاری‌های وزارتخانه‌های بهداشت و علوم با بنیاد شهید اظهار کرد: یکی از همکاری‌های این دو وزارتخانه در زمینه جابجایی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر بوده است.

وی با اشاره به اینکه اکثر دانشجویان شاهد و ایثارگر از خانواده‌هایی هستند که پدرشان شهید شده و یا در جنگ جانباز شده‌اند خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این دانشجویان در شهرها و دانشگاه‌های مختلف از سراسر کشور قبول شده‌اند این نیاز دیده می‌شد که این افراد در کنار خانواده‌هایشان باشند و مساله جابجایی این دانشجویان در کمیسیونهای ذیربط در وزارت بهداشت و علوم بررسی شد و با جابجایی بسیاری از این دانشجویان موافقت صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه حدود 3000 دانشجوی شاهد و ایثارگر توانستند به شهرهای خود منتقل شوند خاطرنشان کرد: بسیاری از این همین خانواده‌های شهدا و جانبازان نیز توانستند در هیات‌های علمی‌ دانشگاه‌ها مشغول به کار شوند و از وزارت بهداشت و علوم برای همکاری با بنیاد شاهد و ایثارگر قدردان هستیم.

انتهای پیام

آمار بازدید: 152 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image