ارتباط مستقیم با 30659 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد حمایت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از دانشگاه آزاد

حمایت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از دانشگاه آزاد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کند.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، قاسم احمدی‌لاشکی پیش از ظهر امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی، سرمایه ملی است.

وی ضمن بازدید عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از امکانات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی بسیار مناسبی برخوردار است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تلاش‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر بیان داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر نیز در این بازدید عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر توانسته است با دارا بودن بالغ بر 50 رشته تحصیلی در مقاطع، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرای دانشجویان از سراسر کشور باشد.

کمال جوانمرد از افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر خبر داد و خواستار تسهیل در روند تصویب رشته‌ها در شورای گسترش وزارت علوم شد.

وی با تاکید بر اینکه تمام دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی جهان با برخورداری از حمایت‌های مالی و غیرمالی دولت‌ها از پرداخت مالیات نیز معافند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با وجود اینکه نیمی از بار آموزش عالی کشور را به دوش می‌کشد از هیچ بودجه دولتی برخوردار نیست.

نماینده شورای عالی استان‌ها در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از پرداخت مالیات توسط دانشگاه آزاد اسلامی انتقاد کرد و گفت: باید نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای با معافیت دانشگاه آزاد اسلامی از پرداخت مالیات موجبات گسترش این دانشگاه را فراهم کنند.

وی فعالیت بالغ بر 60 هزار عضو هیات علمی و کارمند متخصص در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی را از افتخارات کشور برشمرد و بیان داشت: با تصویب قانون انتقال یا ماموریت کارکنان و اساتید میان دانشگاه آزاد اسلامی و دولت می‌توان از این ظرفیت عظیم در توسعه کشور استفاده کرد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی را ستودنی عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر از پیشرفت خوبی برخوردار است.

شهباز حسن‌پور دانشگاه آزاد اسلامی را مصداق واقعی اجرای اصل 44 قانون اساسی دانست و بیان داشت: تعداد دانشجویان قبل از انقلاب 150 هزار نفر بود که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعداد دانشجویان به چهار و نیم میلیون نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تایید فرمان مقام معظم رهبری در زمینه اجرای اصل 44 در دانشگاه آزاد اسلامی محقق شد، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر موجبات توسعه شهرستان را فراهم کرده است.

آمار بازدید: 225 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image