ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ابلاغ آیین‌نامه تسهیلات دانشجویان شاهد و ایثارگر تا قبل از مهر

ابلاغ آیین‌نامه تسهیلات دانشجویان شاهد و ایثارگر تا قبل از مهر

رئیس سازمان امور دانشجویان از ابلاغ آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر تا قبل از مهرماه خبر داد و گفت: این آیین نامه تا قبل از مهر ماه نهایی و ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مجتبی صدیقی در بیست و چهارمین گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها با اشاره به رشد دانشجویان شاهد و ایثارگر درمقطع تحصیلات تکمیلی گفت: امروزه وظیفه وزارت علوم جدی تر شده و اگر در گذشته فقط برروی کارشناسی متمرکز بودیم امروزه باید به کارشناسی ارشد نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در بحث معدل‌ دانشجویان شاهد و ایثارگر کمی عقب مانده‌ایم و همانگونه که درمقطع کارشناسی نشان دادیم که این دانشجویان تفاوتی با دیگر دانشجویان ندارند در کارشناسی ارشد نیز باید به آنها کمک کنیم تا توان مدیریتی و علمی بالای خود را افزایش دهند.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: اگر از ابتدا به تقویت بنیه علمی دانشجویان فکر کنیم، بسیاری از مشکلاتی که در آینده برای آنها پیش خواهد آمد، حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به یک بانک اطلاعاتی مدون تری در مورد دانشجویان شاهد و ایثارگر نیازمندیم، گفت: باید یک بانک اطلاعاتی از مجموعه دانشجویان شاهد و ایثارگر و همچنین اطلاعات آنها در طول تحصیل تهیه کنیم.

صدیقی با بیان اینکه صرف هزینه در این حوزه یک سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: دانشگاه‌ها نیز باید در این عرصه سرمایه‌گذاری کنند و هر مبلغی را که دراین عرصه صرف کنند در واقع یک سرمایه گذاری است.

معاون وزیرعلوم با تاکید براینکه تقویت اساتید مشاور از برنامه‌های وزارت علوم است، اظهارکرد: با تقویت اساتید مشاور باید به موقع از ضعف دانشجو مطلع شویم تا بتوانیم به موقع به آنها کمک کنیم و ما معتقدیم نباید دانشجویان فعال شاهد و ایثارگر فعالیت‌های خود را از جمع دیگر دانشجویان جدا کنند و بیشتر در یک سری تشکل‌های خاص فعالیت کنند؛ بلکه آنها باید همراه با دانشجویان دیگر و تشکل‌ها حضور فعال داشته باشند.

آمار بازدید: 165 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image