ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه واکنش شاکی پرونده رئیس دانشگاه امیرکبیر به اظهارات اخیر "رهایی"

واکنش شاکی پرونده رئیس دانشگاه امیرکبیر به اظهارات اخیر "رهایی"

یک دانشجوی سابق دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهارات رئیس دانشگاه را در خصوص پرونده شکایت رد کرد و گفت: مشکل هنوز برطرف نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون مددی در نامه ای به خبرگزاری مهر، با اشاره به اظهارات علیرضا رهایی درباره رفع مشکل حکم انفصال از خدمت اش عنوان کرد: بنده هنوز دفاعیه برگزار نکرده ام و حکم انفصال در دست بررسی است. همچنین قرار است در تاریخ 17 خردادماه جلسه دیگری در این خصوص در دیوان عدالت اداری برگزار شود.

دیوان عدالت اداری،‌ سال گذشته در پی شکایت سینا صفایی پذیرفته شده مقطع دکترای مهندسی و مدیریت ساخت دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) و فریدون مددی دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر ورودی سال82 این دانشگاه که مدعی بودند ریاست دانشگاه مانع برگزاری جلسه دفاعیه، ثبت نام و حضور آنها در کلاس شده است حکم انفصال از خدمت رئیس دانشگاه را صادر کرد.

این در حالی است که علیرضا رهایی پیش از این در خصوص آخرین وضعیت پرونده این دو دانشجو و حکم انفصال از خدمت خود گفته بود: اصرار دانشگاه درمورد این دو پرونده این بود که کاری بدون طی ضوابط آموزشی صورت نگیرد که خوشبختانه نیز همین طور شد و طی فاصله زمانی 6 ماهه گذشته ضوابط آموزشی دو پرونده طی شده و مشکل موجود حل شد.

وی در خصوص حکم انفصال از خدمت خود نیز گفت: این مساله نیز حل شده است.

آمار بازدید: 185 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image