ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خوابگاه‌های دانشجویی باید توسط دانشجویان اداره شود

خوابگاه‌های دانشجویی باید توسط دانشجویان اداره شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ما معتقدیم خوابگاه‌ها باید توسط خود دانشجویان به عنوان کسانیکه درکنار یکدیگر با آرامش زندگی می‌کنند، اداره شود.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه آذربایجان شرقی، محمد حسین صومی در جشن هفته خوابگاه‌ها درمیان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اظهارکرد: دانشجو به عنوان منبع استعداد ذاتی و توان عملیاتی کردن این استعدادها همیشه باید مورد توجه قرار گیرد، همچنانکه مدیران و معاون دانشجویی و فرهنگی فضای لازم برای کلیه فعالیت‌های دانشجو چه در بخش علمی و چه در فعالیتهای فرهنگی اجتماعی را باز کرده‌اند.

صومی گفت:‌ این وظیفه ماست که کلیه امکانات معیشتی را برای دانشجویان رشته‌های مختلف فراهم کنیم و البته بایستی شما نیز در این زمینه مشارکت کامل داشته و مسئولان را در رسیدن به این اهداف همراهی کنید.

وی افزود: مامعتقدیم باید خوابگاه‌ها توسط خود دانشجویان به عنوان کسانیکه درکنار یکدیگر با آرامش زندگی می‌کنند، اداره شود.

وی در ادامه خطاب به دانشجویان دانشگاه اظهارکرد: باید شرایطی ایجاد کنیم که شما دانشجویان دغدغه‌ای جز درس خواندن نداشته باشید و باید متعهد شوید که این فرصت را مغتنم شمرده و از دست نمی‌دهند و به فرموده حضرت علی(ع) که می فرماید فرصت‌ها همچون ابر می گذرند. بنابراین امیدواریم پس از چند صباح که از این مسیر عبورکردید از اینکه در دانشگاه پرافتخارعلوم پزشکی تبریز مشغول تحصیل بودید به خود ببالید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خاطرنشان کرد: ما برتوانمندسازی دانشجویان تاکید می‌کنم که اگر درهر رشته‌ای توانمند باشید دیگران الزاما باید در برابر شما سرتعظیم فرود بیاورند و در کنارخدماتی که برای شما فراهم است خود نیزتلاش کنید و هرلحظه را به لحظه ارتقاء توانمندی خود تبدیل کنید.

گفتنی است، دراین برنامه که بطور مجزا برای دانشجویان دختر و پسر برگزارشد به برترین‌های مسابقه فرهنگی خوابگاه، هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 209 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image