ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد آغاز جشن سالروز تاسیس دانشگاه آزاد/اعطای نشان امام خمینی(ره) به سه پژوهشگر برتر دانشگاه

آغاز جشن سالروز تاسیس دانشگاه آزاد/اعطای نشان امام خمینی(ره) به سه پژوهشگر برتر دانشگاه

مراسم سی و دومین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور هاشمی رفسنجانی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مراسم هم اکنون با حضور اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد، هیئت موسس، وزرای علوم و بهداشت، روسای دانشگاه‌های دولتی و ... در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

همچنین در کنار برگزاری مراسم سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس هیئت امنای دانشگاه افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم قرار است از 33 نفر از برگزیدگان حوزه پژوهشی تقدیر شده و به سه نفر از این 33 نفر جایزه ویژه نشان امام خمینی (ره) که برای اولین بار در این مراسم رونمایی می‌شود اهدا خواهد شد.

اعطای نشان امام خمینی (ره) به سه پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد
ابراهیم واشقانی فراهانی دبیر همایش سی و دومین سالگرد دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح جزئیات برگزاری این مراسم، به چگونگی تاسیس این دانشگاه اشاره کرد و گفت: اقدامی که 32 سال پیش با تیزبینی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حمایت رهبرکبیر انقلاب امام خمینی (ره) آغاز شد با همت تلاش و جهادی دکترجاسبی این نهال محافظت شده و به درختی تنومند با میوه‌های بسیار با برکت تبدیل شده است.

وی همچنین از برگزاری دومین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم خبر داد و اظهار کرد: فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشجویان این دانشگاه در این جشنواره مورد تقدیر قرار می‌گیرد و این جشنواره به دلیل قدردانی از زحمات آن‌ها برگزار می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در این مراسم 33 تن به عنوان پژوهشگر برتر در زمینه‌های مختلف مقاله، پایان نامه و ... انتخاب شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند، تصریح کرد: 14 موسسه نیز به عنوان نهاد و موسسه برتر در دانشگاه انتخاب شده‌اند که تقدیر می‌شوند.

واشقانی فراهانی با اشاره به رونمایی از جایزه ویژه پژوهشی دانشگاه آزاد که نام مبارک امام خمینی (ره) نامیده شده است، گفت: هدف از اعطای این جایزه تقدیر از اعضای هیات علمی و دانشجویان پژوهشگر دانشگاه به عنوان چهره‌های شناخته شده در سطح ملی و بین‌المللی است که این جایزه به سه تن از پژوهشگران برتر اهدا می‌شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 249 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image