ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد انجام فعالیت‌های فرهنگی دانشجو محور موفقیت را تضمین می‌کند

انجام فعالیت‌های فرهنگی دانشجو محور موفقیت را تضمین می‌کند

مشاور معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور هیات نظارت در واحدهای دانشگاهی به منظور تسریع در رفع مشکلات و چالش‌های فرهنگی واحدها می‌باشد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام مرتضی اشراقی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد گرگان با اشاره به وظیفه هیات نظارت و ارزشیابی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توجه ویژه به موضوع فرهنگ و اعتلای مبانی اخلاقی، افزود: بررسی وضعیت فرهنگی واحدها بر همین اساس صورت می پذیرد و تلاش می شود تا دراین بازدیدها مشکلات و چالش‌های فرهنگی واحدها بررسی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

وی با بیان اینکه موضوع فرهنگ در دانشگاه به عنوان بحث حاشیه‌ای و فوق برنامه‌­ای نیست، تصریح کرد: درعرصه فعالیت فرهنگی در دانشگاه باید اعتلای فرهنگی و اعتلای نظام اخلاقی دانشگاهیان مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام اشراقی با اشاره به اینکه انجام فعالیت‌های فرهنگی با حضور دانشجو و دانشجو محور بودن موفقیت را تضمین خواهد کرد، یادآور شد: شورای فرهنگی با حضور بزرگان فرهنگ کشور در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است و مصوبات آن در راستای فعالیت‌های دفاتر فرهنگ واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در 8 محور ابلاغ شده است و واحدها نیز موظف هستند برنامه­‌های خود را در این راستا انجام دهند.

وی با توجه به لزوم رفع شبهات دینی برای دانشجویان، تاکید کرد: نگاه مقام معظم رهبری و دیدگاه‌­های معظم له می‌­بایست مورد عنایت کارشناسان و مشاوران در این زمینه قرار گیرد و از حضور کارشناسان خبره و توانمند در راستای تببین نظرات ایشان در رفع شبهات اعتقادی بهره جست.

اشراقی با بیان اینکه در فعالیت‌های فرهنگی باید از پتانسیل کانون‌­های دانشجویی، بسیج دانشجویی و کارشناسان مورد اقبال دانشجویان استفاده شود، اظهار داشت: ارتقاء فضای معنوی دانشگاه باید مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا هیات رییسه دانشگاه می توانند از فضای مسجد دانشگاه جهت برگزاری جلسات عمومی با دانشجویان استفاده کنند.

مشاور معاون فرهنگی دانشگاه در ادامه افزود: محیط معنوی می تواند بر رفتار، گفتار و نوع تعامل افراد تاثیر گذار باشد و با استفاده از فضای مقدس مسجد دانشگاه در برگزاری جلسات می توان به تعالی اخلاق کمک کرد.

مسئول هیات نظارت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: اخلاق دانشجویان می تواند بر اخلاق شهرها و شهروندان تاثیر بگذارد و پرورش فضائل اخلاقی در دانشگاه می‌­تواند به رشد اخلاقی جامعه بیانجامد.

براین اساس، مشاور معاون فرهنگی دانشگاه و هیات اعزامی به مدت 2 روز با حضور در استان گلستان از واحدهای بندرگز، گرگان، علی آبادکتول، آزادشهر و گنبدکاوس بازدید و در جلسات شورای فرهنگی این واحدها حضور خواهند یافت.

انتهای پیام

آمار بازدید: 204 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image