ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد انجام فعالیت‌های دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

انجام فعالیت‌های دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از انجام فعالیت‌های دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر ظهر امروز در نخستین مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایرانی به بیان مطالبی در زمینه نحوه برگزاری این همایش پرداخت.

وی با اشاره به اینکه مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایرانی با حضور هفت تن از کارآفرینان برتر کشوری به میزبانی دانشگاه آزاد زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: سید هادی اشرفی واقفی (موسس نخستین منطقه نمونه گردشگری کویری ملی در کشور)، پروین برادران (یکی از زنان کارآفرین و مخترع ایرانی موفق)، یوسف مرادلو (مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان)، سلطان حسین فتاحی (مدیرعامل شرکت امرسان)، علیرضا رضایی عارف (کارآفرین برتر استانی در بخش خدمات)، سید فاطمه مقیمی (مدیرعامل شرکت حمل و نقل بین‌الملل سدیدبار) مهمانان این همایش عظیم هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در تعریف کارآفرینی افزود: پیش از این کارآفرین معنای دیگری داشت، اما الان می‌فهمیم که کارآفرینی به معنای دانش افکار و علم است.

این مسئول با اشاره به فعالیت‌های کارآفرینان و نحوه موفقیت آنها تصریح کرد: کارآفرین شخصی است که عمل مخترع را تبدیل به اشتغال و ثروت می‌کند.

فیروزفر در ادامه با اشاره به مورد توجه بودن علوم دانش بنیان در جامعه امروزی اضافه کرد: برای رسیدن به این تفکر و ترویج کارآفرینی در کشور باید در مدارس این فرهنگ جا افتاده شود.

وی تاکید کرد: باید در مدرسه‌ای که تفکر و یادگیری وجود دارد، به دانش‌آموزان یاد دهیم که خوب فکر کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با بیان اینکه در راستای انجام این اقدامات دانشجویان نقش پل ارتباطی در انجام ایده‌های نوین خواهند داشت، اظهار داشت: پس از انجام این ایده‌ها در دانشگاه‌ها باید آنها را جذب بازار کنیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در راستای اقدامات دانش بنیان و کارآفرینی تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه در این زمینه موفق عمل کرده است و تاکنون به توفیقات بسیاری نائل آمده است.

فیروزفر با اشاره به برگزاری سه همایش ملی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در دهه سوم اردیبهشت ماه امسال اضافه کرد: برگزاری همایش ملی سبک حضرت ابوالفضل (ع)، برگزاری مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایرانی و کنفرانس ملی تصادفات و سوانح جاده‌ای از جمله برنامه‌های اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در این دهه است.

آمار بازدید: 215 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image