ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اهتمام دانشگاه صنعت نفت بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی

اهتمام دانشگاه صنعت نفت بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی

معاون فرهنگی‌ و اجتماعی دانشگاه صنعت نفت با تشریح فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه در نیم‌سال جاری، بر اهتمام مدیریت در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی تأکید کرد.


دکتر عبدالکریم گیم در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خوزستان - در خصوص برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در این دانشگاه اظهار کرد: در سال تحصیلی 92-93 چند کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه برگزار شد که به‌طور مثال یک کرسی‌ آزاد اندیشی با عنوان "توافق ژنو" با سخنرانی دکتر سعید زیباکلام در دانشکده نفت اهواز برگزار شد و در آن پیرامون مذاکرات ژنو و مسأله هسته‌ای ایران بحث شد.

وی افزود: همچنین کرسی دیگری با مضمون "مذاکره با آمریکا" با مناظره بین دکتر علیرضا زاکانی، نماینده تهران در مجلس و دکتر محمدرضا عارف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته در دانشکده نفت آبادان برگزار شد و در خصوص رابطه با آمریکا و آسیب‌ها و چالش‌های آن اظهارنظر شد؛ همچنین آقای رائفی‌پور نیز یک سخنرانی در خصوص وقایع سوریه در دانشکده نفت آبادان ارایه داد.

سخنگوی دانشگاه صنعت نفت همچنین به برگزاری اردوهای راهیان‌نور برای دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در مجموع 120 نفر از دانشکده نفت آبادان، 300 نفر از دانشکده نفت اهواز، 33 نفر از دانشکده نفت تهران و 11 نفر از دانشکده علوم دریایی محمودآباد به مناطق علمیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

گیم افزود: همچنین برگزاری دوره آموزشی‌زیارتی در مشهد مقدس برای 60 نفر از دانشجویان دانشکده نفت اهواز و آبادان و دوره آموزشی‌فرهنگی و عقیدتی و دیدار با مراجع قم برای 160 نفر از دانشجویان این دانشکده‌ها از دیگر برنامه‌های فرهنگی دانشگاه در نیم‌سال جاری است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی یک‌روزه نشریات برای مدیران مسئول و دست‌اندرکاران نشریات دانشجویی در دانشکده نفت اهواز خاطرنشان کرد: طی این دوره مهارت‌های نویسندگی و شرح وظایف مربوط به مدیران و مسئولان نشریات آموزش داده شد. در حال حاضر نشریات دانشگاه شامل گاهنامه، فصلنامه و... با موضوعات سیاسی، علمی و مذهبی زیر نظر انجمن‌های علمی یا تشکل‌های اسلامی به چاپ می‌رسند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 218 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image