ارتباط مستقیم با 30654 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تجمیع دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مجموعه پردیس

تجمیع دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مجموعه پردیس

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تجمیع دانشکده ها در مجموعه پردیس را جزو برنامه های کلان دانشگاه برشمرد که در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.


به گزارش سرویس«دانشگاهی» ایسنا، دکتر پیوندی در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشکده علوم توانبخشی ضمن توصیه به رعایت اعتدال، عدالت، ایجاد فضای صمیمت و محبت آمیز و به دور از تحکم در دانشکده به تبیین نکاتی در خصوص فعالیت‌های دانشکده توانبخشی و برنامه راهبردی آن پرداخت.

وی با اشاره به لزوم گسترش تحصیلات تکمیلی بر مصوب کردن رشته‌های توانبخشی در مقطع PhD و کاربردی کردن فعالیت‌های پژوهشی همچون فعالیت‌های آموزشی تاکید کرد.

پیوندی با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های پژوهشی اظهارکرد: فعالیت‌های پژوهشی در دانشکده‌ها باید گسترده‌تر شود و دانشکده‌ها در این راستا تلاش خود را مضاعف سازند تا بتوانند در رقابت سازنده‌ای با سایر دانشکده‌ها به فعالیت بپردازند. با این دیدگاه و با کمک وزارتخانه انشاءا... به افقهای بالا و گسترده تری دست خواهیم یافت.

وی تجمیع دانشکده‌ها در مجموعه پردیس را جزو برنامه‌های کلان دانشگاه برشمرد که در آینده نزدیک شاهد تحولات عظیمی در این حوزه خواهیم بود و در زمینه واگذاری پست‌های کلیدی به خانمها در دانشگاه ، خاطرنشان کرد: در این زمینه جنسیت اهمیتی ندارد، بلکه آنچه مورد توجه است توانمندی و سابقه اجرایی افراد می‌باشد و انتصاب دو بانوی فرهیخته دانشگاه دکتر جرجانی به ریاست دانشکده پزشکی و دکتر خلخالی به ریاست دانشکده علوم توانبخشی را نمونه‌های بارز این موضوع عنوان کرد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 157 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image