ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه پاسخ مدیرکل بورس به اعتراض‌ها در زمینه نحوه پذیرش بورسیه دکتری

پاسخ مدیرکل بورس به اعتراض‌ها در زمینه نحوه پذیرش بورسیه دکتری

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان در پاسخ به اعتراض برخی از دانشجویان کشور از تغییر نحوه پذیرش بورسیه دکتری، گفت: از آذرماه سال گذشته اعلام کردیم که دیگر بورس تبدیلی نداریم.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی از دانشجویان کشور که در سال‌های گذشته حکم پذیرش بورسیه دکتری خود را از دانشگاه‌ها دریافت کرده بودند، امسال با این قضیه مواجه شدند که حکم بورسشان پذیرفته نیست و باید مراحل پذیرش را از ابتدا بگذرانند.

این دانشجویان اعلام کردند که سال 90 برای بورسیه دکتری دانشگاه‌های داخل پذیرفته شدند و پس از طی مراحل اداری در حال حاضر پس از گذشت دو سال سازمان امور دانشجویان اعلام کرده است که مراحل گذشته باطل است و باید برای پذیرش در بورس در آزمون شرکت کنند.

احمد غلامی مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: افرادی که بدون آزمون برای بورس داخل پذیرش شده بودند یک سال مهلت داشتند تا مراحل پذیرش و جایابی را انجام دهند و حالا این یک سال گذشته است و کسانی که مراحل کاری خود را به اتمام نرساندند باید در آزمون شرکت کنند و از طریق آزمون بورسیه شوند.

وی افزود: از آذرماه سال گذشته اعلام کردیم که دیگر بورس تبدیلی نداریم و این افراد نیز باید در بازه زمانی مشخص مراحل کاری خود را انجام می‌دادند.

آمار بازدید: 339 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image