ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه انتشار نتایج نظرسنجی از دانشجویان ایرانی خارج از کشور

انتشار نتایج نظرسنجی از دانشجویان ایرانی خارج از کشور

رئیس دبیرخانه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور با اشاره به عملیاتی شدن یک نظر سنجی از 28 کشوری که دانشجویان ایرانی حضور دارند، از نتیجه مهم این نظرسنجی خبر داد.

حجت الاسلام سید ابومحمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: نیاز سنجی از دانشجویان ایرانی خارج از کشور قرار بود در تمام کشورها و قاره هایی که این دانشجویان در آنجا حضور دارند، توزیع شود اما به دلائلی که پیش آمد این مرحله به طور کامل عملیاتی نشد.

وی ادامه داد: هر چند از ادامه این مسیر منصرف نشدیم اما نیازسنجی فرهنگی از دانشجویان ایرانی در 28 کشور صورت گرفت و مصاحبه های مفصلی که با دانشجویان صورت گرفت در یک کتاب قطور، چاپ شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه لازم است روی این مصاحبه ها تحلیل صورت گیرد تا پایه سیاستهای فرهنگی و برنامه ای دبیرخانه نهاد نمایندگی شکل گیرد، گفت: این نیاز سنجی ها بیشتر معطوف به مسائل عاطفی است و دانشجویان ایرانی خارج از کشور علاقمندند نظام از آنان حمایت و پشتیبانی کند.

مرتضوی، اظهار داشت: اگر در این نیاز سنجی به مسائل عاطفی اشاره شده در واقع منظور حمایت نظام از این دانشجویان به عنوان یک تکیه گاه عاطفی است.

آمار بازدید: 165 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image