ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه زوج‌های دانشجو رهنمودهای بزرگان را چراغ راه زندگی قرار دهند

زوج‌های دانشجو رهنمودهای بزرگان را چراغ راه زندگی قرار دهند

رییس طرح ملی همسفر تا بهشت با اشاره به اهمیت سخنان و مطالب ارائه شده طی اقامت سه روزه زوج‌های دانشجو در مشهد گفت: زوج‌های دانشجو تجارب و رهنمودهایی را که اساتید طرح همسفر تا بهشت ارائه می‌دهند را قدر دانسته و چراغ راه زندگی خود قرار دهند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا منطقه خراسان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ترابی در مراسم «پیوند آسمانی» در حرم مطهر امام رضا(ع) با اشاره به اینکه مراسم ازدواج دانشجویی در 17 سال متوالی از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شده است، اظهار کرد: چند سالی است که تفاوت‌هایی در شیوه برگزاری این طرح ایجاد شده است؛ در سال‌های ابتدایی هدایایی به زوجین اهدا می‌شد ولی طی سال‌های ا خیر این هدایا به سفر به مشهد مقدس تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: زوج‌های دانشجو شرکت کننده باید توجه داشته باشند که در این سفر معنوی مورد توجه خاص میزبان یعنی حضرت رضا(ع) قرار می‌گیرند.

ترابی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی شهرداری مشهد به هفدهمین مراسم ازدواج دانشجویی، خاطرنشان کرد: شهرداری مشهد برای نخستین بار با در اختیار گذاشتن ظرفیت فرهنگسراهای شهری به هر چه پربارتر برگزار شدن این دوره‌ها کمک کرده است.

رییس طرح ملی همسفر تا بهشت در ادامه از اینکه خدمات شهری مشهد مقدس در اختیار جوانان ایرانی قرار گرفته است، ابراز خرسندی کرد.

وی همچنین به اهمیت سخنان و مطالب ارائه شده در طی اقامت سه روزه زوج های دانشجو در مشهد اشاره و تصریح کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین راشد یزدی در یکی از برنامه‌های این دوره‌ها بیان کردند «اگر نکته‌هایی که من امروز برای شما می‌گویم، در جوانی کسی برای ما می‌گفت، ما زیباتر زندگی می‌کردیم»؛ بنابراین زوج‌های دانشجو باید این مباحث و تجارب را قدر دانسته و از آن حداکثر بهره را ببرند.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم سید صولت مرتضوی، شهردار مشهد، با تاکید بر اینکه همسران باید گره‌های کوچک زندگی را نادیده بگیرند، گفت: بدون شک در زندگی هر انسانی سردی‌ها و گرمی‌هایی وجود دارد اما زوج‌های جوان نباید به این مشکلات طبیعی دامن بزنند.

وی ضمن قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، خطاب به زوج‌های دانشجو اظهار کرد: همانطور که حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیام خود تاکید کرده‌اند، زوج‌های جوان باید از گره افتادن در زندگی خود جلوگیری کنند.

شهردار مشهد با بیان اینکه «برخی افراد بر این باورند که زن و مرد با یکدیگر رفیق هستند» تصریح کرد: این در حالی است که برخی از بزرگان و صاحب نظران اعتقاد دارند، زن و مرد «محب و محبوب» و «مرید و مراد» یکدیگرند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 270 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image