ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تحصیل یک میلیون دانشجو در دانشگاه های پیام نور

تحصیل یک میلیون دانشجو در دانشگاه های پیام نور

رییس دانشگاه پیام نور کشور گفت: امروز ماموریت دانشگاه پیام نور تربیت نیروهای متخصص، ارتقای سطح فرهنگی و گسترش مرزهای دانش است.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در ارومیه، ابوالفضل فراهانی در حاشیه هیجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه های پیام نور در ارومیه خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همکاران در سراسر کشور و یک میلیون نفر دانشجو توسعه چشمگیری داشته است وجود این تعداد از دانشجویان فرصت بسیار ارزشمندی است که می توان از آنها در محیط دانشگاه بهره جسته و به نوعی غالب خانواده‌های ایرانی با دانشگاه پیام نور دارای ارتباط موثر و پویا هستند.

وی افزود: دانشگاه پیام نور فرصت های بی بدیلی با داشتن جمعیت دانشجویی بالا و عضویت حداقل یک نفر از هر خانواده ایرانی در جمعیت دانشجویی را برای انجام امور فرهنگی و توسعه اخلاق مداری در اختیار دارد.

فراهانی اذعان داشت: دانشگاه پیام نور با توسعه عرصه‌های علمی، ارتقای سطح فرهنگی جامعه به همراه محوریت اخلاق مداری و بومی گزینی تلاش می‌کند تا دانشجویان در این دانشگاه توام با خانواده با فرهنگ غنی بومی و محلی استان ها در راستای علم آموزی و کسب معرفت موفق ظاهر شود که این یکی از برکات دانشگاه پیام نور است.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه در سال فرهنگ و اقتصاد باید متفاوت از برنامه‌های سال گذشته با چشم‌انداز روشن و مشخص بر اساس سند چشم‌انداز 1404 و به صورت محوری و قابل قبول باشد چرا که داشتن برنامه و هدف معین زمینه را برای رسیدن به قله پیشرفت و تعالی هموار می‌کند.

رییس دانشگاه پیام نور در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه را رضایت بخش مانع شدن به اعداد و ارقام بدون اثر بخشی، ایجاد رفتار اخلاق مدار، ماموریت دانشگاه در حوزه فرهنگ کامل نیست، همچنین افزود: ماموریت مدیران و مسئولان باید در جریان اثر بخشی به فعالیت‌های فرهنگی کوشا و فعال‌تر ظاهر شوند.

فراهانی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، بیان داشت: خواستگاه دستیابی به این مهم دانشگاه است که اساتید، دانشجویان و کارکنان در راستا لبیک گویی به رهنمودهای رهبری باید در اجرای برنامه‌های فرهنگی همت مضاعف داشته باشند.

رییس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: تقویت و توسعه جایگاه مسئولان و مدیران با اصلاح چارت تشکیلات فرهنگی، افزایش بودجه فرهنگی، حمایت از برنامه‌های قابل قبول و اجرا از اولویت‌های دانشگاه پیام نور است.

وی اظهار داشت: مدیریت مالی پشتیبان فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی است ما در دانشگاه برنامه‌هایی ارزشمند و قابل اجرا در دانشگاه انجام خواهیم داد.

رییس دانشگاه پیام نور کشور در ادامه بیان داشت: همه شما مدیران، اساتید و کارکنان خود مسئول دانشگاه پیام نور می باشید چرا که باب انتقاد، پیشنهاد و اظهار نظر در این دانشگاه فراهم است.

فراهانی گفت: در حوزه توسعه فعالیت های قرآنی دانشگاه پیام نور هیچ گونه محدودیتی اعمال نخواهد کرد و علی رغم محدودیت منابع مالی نخواهیم گذاشت فعالیت های قرانی با محدودیتی مواجه شود.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور راه اندازی ثابت دبیرخانه فعالیت های قرآنی را کار ارزنده و مفید دانستی و اظهار امیدواری کرد: مسئولان امر در جهت ساماندهی و توسعه فعالیت‌های قرآنی اهتمام و جدیت بیشتری به کار گیرند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 191 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image