ارتباط مستقیم با 30742 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شرکت 53 هزار دانشجو در مراسم اعتکاف

شرکت 53 هزار دانشجو در مراسم اعتکاف

دبیر ستاد اعتکاف دانشگاهیان کشور از شرکت 53 هزار دانشجوی سراسر کشور در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.


حجت‌الاسلام سیدمحمد طاهری خرم‌آبادی در جریان بازدید از اعتکاف دانشجویی دانشگاه‌های لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، گفت: 53 هزار دانشجو از دانشگاه‌های کشور در مراسم معنوی اعتکاف شرکت دارند که از این تعداد دانشجو، 45 هزار نفر آن‌ها در مساجد دانشگاهی و مابقی نیز در مساجد سطح شهرها معتکف شده‌اند.

وی استقبال دانشجویان از مراسم معنوی اعتکاف در مقایسه با سال‌های قبل را بسیار خوب دانست و اضافه کرد: برای ترویج سنت اعتکاف و تشویق نسل جوان به شرکت در اعتکاف باید زمینه‌ها فراهم شود؛ لذا ضرورت دارد برنامه‌ریزی اعتکاف فقط منحصر به این چند روز ایام اعتکاف نشود.

طاهری از اعتکاف به‌عنوان یک سنت کلیدی برای ارتباط بنده با خالق خود یاد کرد و گفت: دست‌اندرکاران اعتکاف باید بعد از اعتکاف با معتکفان از طریق فضای مجازی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ارتباط باشند و علاوه بر این با پایان مراسم اعتکاف در هر سال بلافاصله برنامه‌ریزی اعتکاف سال آینده مدنظر قرار گیرد تا در پیشرفت کارها موفق عمل شود.

وی فضاسازی اعتکاف را در ترغیب و تشویق جوانان به اعتکاف بسیار مؤثر دانست و گفت: باید فضایل اعتکاف، نقش اعتکاف در زندگی فردی و رشد و ترقی انسان و ضرورت اعتکاف برای جوانان بیان شود تا آنان رغبت و انگیزه لازم را برای شرکت در اعتکاف داشته باشند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 181 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image