ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی افزایش 25 درصدی شهریه مدارس باید مطابق با الگوی تعیین شهریه باشد

افزایش 25 درصدی شهریه مدارس باید مطابق با الگوی تعیین شهریه باشد

مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید ظرفیت‌ها و بسترهای مناسب برای مشارکت بیشتر مردم در آموزش و پرورش فراهم شود گفت: افزایش 25 درصدی شهریه مدارس باید بر اساس برنامه‌ها و مطابق با الگوی تعیین شهریه صورت گیرد که این الگو برای استفاده در اختیار مدارس غیر دولتی قرار گرفته است.




به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، مجتبی زینی وند در جمع موسسان و کارشناسان مدارس و مراکز غیر دولتی استان گفت: در راستای تقویت و حمایت از این مدارس و مراکز، چالش ها و مشکلات در چهل مورد احصاء شده است که با کارهای کارشناسی در آینده‌ای نه چندان دور نتایج ارزشمند آن به بار خواهد نشست.



وی در همین رابطه افزود: هشت کارگروه ویژه برنامه های مدارس غیردولتی را مورد بررسی قرار خواهند داد که علاوه بر نظارت بر اجرای شهریه مصوب مدارس غیردولتی ،روند ثبت نام این مدارس و دریافت شهریه، کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی متناسب با شاخص و ضوابط، درجه بندی و رتبه بندی با هدف اعلام چگونگی کیفیت به مدیر یا موسس، را نیز مورد نظارت قرار خواهند داد.



وی اضافه کرد: کارگروه تعیین ملاکها و معیارهای ارزیابی نیز برسه محور خود ارزیابی موسسین، ارزیابی یکماهه و ارزیابی برنامه ای و کیفی تشکیل شده که وظایف تعریف شده را مورد پیگیری قرار می‌دهد.



مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش در نحوه و چگونگی افزایش و دریافت شهریه ها در مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: افزایش 25 درصدی شهریه مدارس باید بر اساس برنامه‌ها و مطابق با الگوی تعیین شهریه صورت گیرد که این الگو برای استفاده در اختیار مدارس غیر دولتی قرار گرفته است.



مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این مهم که باید در موقعیت کنونی که فرصت گذر از چالش هاست دست در دست هم دهیم تا به صورت موفق و آشکار نوع عملکرد مدارس غیر دولتی نمود پیدا کند اضافه کرد: در بحث دریافت شهریه ها نیز باید اقتضائات منطقه ای و وضعیت آموزشگاه در نظر گرفته شود تا بتوان برنامه های مربوط به توسعه کمی و کیفی را به خوبی محقق نمود.



وی در ادامه سخنان خود با اشاره به به دغدغه موسسین مدارس غیر دولتی گفت: وزارت آموزش و پرورش برای ارتقاء برنامه‌های مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه آن همواره جنبه‌های حمایتی را مد نظر قرارداده است و با در نظر گرفتن زحمات آنها و تلاش‌های اثر بخش در رفع مشکلات آموزش و پرورش در جلسات و برنامه‌های خود از موسسین وهمکاران خود با رعایت انصاف دفاع خواهد کرد.



زینی وند در پایان یاد آور شد: فعالیتهای فوق برنامه در مدارس غیردولتی با تقاضای اعضای انجمن اولیا و مربیان و پس از تصویب شورای مدرسه و نظارت استان قابل اجراست و مدیران محترم مدارس باید بر اساس ضوابط نسبت به اجرای آن اقدام نمایند.

آمار بازدید: 353 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image