ارتباط مستقیم با 30654 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه نمی‌تواند به نیازهای جامعه بی‌توجه باشد

دانشگاه نمی‌تواند به نیازهای جامعه بی‌توجه باشد

رئیس دانشگاه شیراز گفت: دانشگاه نمی‌تواند به نیازها و مسائل جامعه خود بی‌توجه باشد زیرا از سرمایه‌های جامعه استفاده می‌کند و در قبال آن مسئول است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه‌ فارس، مجید ارشاد لنگرودی عصر چهارشنبه 24 اردیبهشت در دوازدهمین همایش ملی حسابداری ایران در شیراز، گفت: هر مقاله و پژوهشی که در دانشگاه ارائه و دنبال می‌شود باید با نیازهای جامعه منطبق بوده و در راستای رفع یکی از مسائل و پاسخگویی به نیازهای جامعه باشد.

وی برگزاری همایش‌های مختلف علمی از سوی دانشگاه شیراز را حرکت در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی توصیف و تاکید کرد: برای بررسی و حل مشکلات خصوصا در حوزه‌ی اقتصاد نیازمند همدلی و اتحاد هستیم و همایش‌هایی نظیر دوازدهمین همایش حسابداران نیز فرصتی برای تفاهم بیشتر و مطلوب‌تر و پاسخگویی بهتر به نیازهای جامعه است.

ارشاد با اشاره به سطح علمی دانشگاه شیراز و جایگاه بین‌المللی این دانشگاه، گفت: اگر دانشگاه شیراز امروز در کشور و حتی عرصه‌های بین‌المللی جایگاه رفیعی دارد به واسطه تلاش‌هایی است که دانش‌آموختگان و اساتید و دانش‌پژوهان انجام داده‌اند و می‌دهند.

رئیس دانشگاه شیراز تولید علم را از ویژگی‌های دانشگاه برشمرد و تصریح کرد: تولید علم را باید بر نیازهای جامعه منطبق کرد.

وی با یادآوری اینکه دانشگاه شیراز در ایجاد دوره‌های دکتری، در میان دانشگاه‌های کشور پیشتاز بوده است، گفت: دانشگاه شیراز با راه‌اندازی دوره‌ی دکتری شیمی، طلسم ایجاد دوره‌های دکتری را در کشور شکست و بعد سایر دانشگاه‌ها وارد این بحث شدند.

ارشاد اضافه کرد: در ایران 10 دانشمند جهان اسلام داریم که مایه مباهات و افتخار تمام ایرانیان هستند و از میان این 10 نفر، 5 نفر در دانشگاه شیراز حضور دارند.

رئیس دانشگاه شیراز، این دانشگاه را در ایجاد و راه‌اندازی دوره‌های مجازی نیز پیشتاز دانست و گفت: این دانشگاه امروز با 700 عضو هیات علمی در بحث‌های کاربردی، دفاعی و علوم انسانی بسیاری از نیازها را مرتفع می‌کند.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین همایش ملی حسابداران ایران که از عصر امروز چهارشنبه در شیراز آغاز به‌کار کرده است تا عصر پنجشنبه 25 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

آمار بازدید: 219 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image