ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه بورسیه تحصیلی برای زنان بااستعداد سعودی

بورسیه تحصیلی برای زنان بااستعداد سعودی

دانشگاه «دمام» عربستان سعودی با یکی از کمپانی‌های سازنده لوازم الکترونیک تفاهم‌نامه‌ای را امضا کرده که به موجب آن به دانشجویان زن بااستعداد در عربستان بورسیه تحصیلی تعلق می‌گیرد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این سند تفاهم میان مسئولان دانشگاه «دمام» و مدیرعامل دفاتر جنرال الکتریک در عربستان و بحرین منعقد شد که بنابر مندرجات آن، دانشجویان بااستعداد زن سعودی طی سه سال آینده بورسیه‌های تحصیلی دریافت خواهند کرد. بنابراین توافق، شرکت جنرال الکتریک سالانه برای 60 دانشجوی سعودی بورسیه تحصیلی اختصاص می‌دهد. از مجموع این 60 بورسیه تحصیلی، ‌30 بورسیه به دانشجویان دانشگاه صنعت معدن و نفت «ملک فهد» تعلق می‌گیرد در حالی که 30 بورسیه دیگر انحصارا به دانشجویان زن دیگر دانشگاه‌های عربستان سعودی شامل دانشگاه «دمام» تعلق خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه سعودی گزته،‌ این سند تفاهم در حضور «خالد العنقری»، وزیر آموزش عالی عربستان امضا شد.

«هشام البکالی»، مدیرعامل جنرال الکتریک در دفاتر بحرین و عربستان نیز از دانشگاه «دمام» به دلیل پیشگامی در ارائه این بورسیه تحصیلی برای دانشجویان خود تقدیر کرد و گفت از این همکاری بسیار خرسندیم چرا که این همکاری نشان از تعهد ما نسبت به استعدادهای برتر داشته و شرایط را برای دستیابی این دانشجویان به نتایج بهتر هموار می‌کند. شرکت جنرال الکتریک سالانه 22 میلیون ریال بورسیه تحصیلی به دانشجویان این کشور اعطا می‌کند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 272 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image