ارتباط مستقیم با 30743 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد واحد اجرایی همایش سبک زندگی حضرت ابوالفضل (ع) شد

دانشگاه آزاد واحد اجرایی همایش سبک زندگی حضرت ابوالفضل (ع) شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان دانشگاه آزاد واحد زنجان را به عنوان واحد اجرایی همایش سبک زندگی حضرت ابوالفضل (ع) اعلام کرد.


علیرضا فیروزفر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: استان زنجان در بحث رویکرد توجه به زندگی ائمه اطهار (ع) همیشه موفق و پرشور بوده است.

وی زنجان را به عنوان شهری پرشور در برگزاری بزرگترین مراسم عزاداری کشور در روز هشتم محرم به نام حضرت ابوالفضل (ع) برشمرد و گفت: به همین دلیل دانشگاه آزاد واحد زنجان از طرف سازمان مرکزی دانشگاه آزاد زنجان به عنوان واحد اجرایی همایش سبک زندگی حضرت ابوالفضل (ع) انتخاب شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان اعلام کرد: همایش سبک زندگی حضرت ابوالفضل (ع) روز اول خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

فیروزفر با اشاره به اینکه این همایش با مشارکت همه واحدهای دانشگاه‌های آزاد استان و هیئت‌ها و سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی برگزار می‌شود، اضافه کرد: مسئولیت اجرای این همایش با دانشگاه آزاد زنجان است.

وی از سخنرانان این همایش به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و طه هاشمی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اشاره کرد.

این مسئول با اعلام کرد اینکه تاکنون مقالات بسیاری توسط دبیرخانه همایش دریافت شده است، افزود: مقالات برتر به صورت شفاهی در همایش خوانده و تمام مقالات به صورت کتاب چاپ شده در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان آخرین مهلت ارسال مقالات را 25 اردیبهشت ماه جاری اعلام کرد.

فیروزفر به بررسی ویژگی‌های شخصیتی حضرت ابوالفضل (س) در سبک زندگی اسلامی در این همایش اشاره کرد.

وی مقام حضرت ابوالفضل (ع) نزد ائمه، دشمن از دیدگاه حضرت ابوالفضل (س) و سبک زندگی اسلامی، شخصیت آن حضرت از منظر کودکان و زنان واقعه کربلا، توجه به کرامات حضرت ابوالفضل (ع) نقش الگویی ایشان در سبک زندگی اسلامی، تعامل با دوستان و دشمنان در سبک زندگی حضرت ابوالفضل (ع) را از جمله محورهای این همایش اعلام کرد.

آمار بازدید: 172 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image