ارتباط مستقیم با 30665 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ثبت‌نام 200 دانشجوی دانشگاه ملایر در مراسم اعتکاف دانشجویی

ثبت‌نام 200 دانشجوی دانشگاه ملایر در مراسم اعتکاف دانشجویی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر از ثبت‌نام 200 دانشجوی دانشگاه ملایر در مراسم اعتکاف دانشجویی خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد فراهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به فضایل ماه رجب این ماه را ماه آمادگی برای بندگی و تقرب الهی برشمرد و افزود: ماه رجب ماه مراقبت از اخلاق، ارزش‌ها و راز و نیاز با خداوند است.

وی با اشاره به اینکه ماه رجب و در ادامه ماه شعبان فرصتی برای خودسازی و رسیدن به سعادت برای انسان است، افزود: جوانان ما باید از این فرصت‌ها برای تقرب به درگاه خداوند بهترین بهره را ببرند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر یکی از سنت‌های حسنه در ماه رجب را اعتکاف برشمرد و گفت: در آیه 125 سوره بقره خداوند متعال اعتکاف کنندگان را در کنار طواف کنندگان قرار داده است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مراسماتی که احیاء شد اعتکاف بوده که همواره مورد استقبال جوانان قرار گرفته است.

فراهانی با اشاره به استقبال دانشجویان از مراسم اعتکاف اظهار داشت: امسال برای نخستین بار در دانشگاه ملایر مراسم اعتکاف دانشجویی در مسجد دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در این زمینه 200 دانشجو برای شرکت در مراسم اعتکاف امسال در دانشگاه ملایر ثبت‌نام کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر افزود: از مجموع 200 نفری که در اعتکاف دانشگاه ملایر ثبت‌نام کرده‌اند 170 خواهر و 30 برادر هستند.

وی بیان داشت: مراسم اعتکاف دانشجویی خواهران در مسجد دانشگاه ملایر و برادران به همراه بقیه متعکفین در مسجد امام صادق(ع) شهر ملایر است.

فراهانی افزود: در مراسم اعتکاف دانشجویی علاوه بر مراسم فردی اعتکاف برنامه‌های فرهنگی از جمله جشن میلاد حضرت علی(ع)، ختم دسته جمعی قرآن، ختم صلوات و سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه گنجانده شده است.

وی تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه ملایر برای ثبت‌نام در این مراسم معنوی مبلغ 10 هزار تومان پرداخت کرده‌اند و مابقی هزینه از سوی دانشگاه ملایر تأمین شده است.

آمار بازدید: 183 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image