ارتباط مستقیم با 30659 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ایجاد باور در مردم نسبت به مهارت بسیار مهم است

ایجاد باور در مردم نسبت به مهارت بسیار مهم است

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت: در حال حاضر تعداد 750 دانشجو در بیش از یکهزار مرکز علمی کاربردی در سطح کشور مشغول به تحصیل هستند.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکترمیرزایی در جلسه تودیع و معارفه رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان افزود: امروزه همگامی و همراهی و ایجاد باور در مردم نسبت به مهارت بسیار مهم است.

وی ادامه داد: ما در کشور به تعبیر مقام معظم رهبری علاوه بر دانش نیاز به پنجه‌های کارآمد داریم که متولی و متصدی این موضوع امروزه به یکی از زیر نظام­‌های آموزش عالی کشور یعنی به دست دانشگاه جامع سپرده شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی کشور همچنین یادآورشد: امروزه تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص از ابزارهای کلیدی جوامع به شمار می‌­رود.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر برای دانش افزایی بیشتر صدها پودمان تدوین شده و یا در حال تدوین است.

دکتر میرزایی در پایان با اشاره به مدیران استانی اظهار داشت: همت و اراده شما باید به گونه‌ای باشد که نگاه شما در محیط کاری خود، نگاه خدمت به مردم باشد.

ریئس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان نیز در این جلسه گفت: در دنیای امروز دانش و فناوری با سرنوشت همه جوامع گره خورده است و کشورهایی پیشرفته محسوب میشونند که از دانش و فناوری بیشتر و بهتر استفاده بکنند.

نجفی نژاد افزود: بر اساس تحقیقات و آمار خبرگان در قرن 21، کشورهایی موفق خواهند بود که توانستند مسائل خود را از طریق علمی حل بکنند.

نجفی نژاد یادآور شد: با توجه به توسعه روز افزون و با توجه به چالشهای متفاوت داخلی و خارجی امروز مسیر توسعه کشور ما جز مسیر علم و دانش و فناوری نخواهد بود.

در ادامه این جلسه حکم ریاست دکتر برزعلی توسط معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی کشور به وی اهداء شد و از تلاشهای دکتر مومنی رئیس سابق دانشگاه جامع گلستان تقدیر شد.

دراین مراسم رئیس جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان نیز گفت: جامعه امروز ما بیش از پیش نیازمند آموزشهای مهارتی در کنار آموزشهای تئوری هستند.

دکتر برزعلی افزود: این دانشگاه با تاسیس در سال 71 در راستای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری، سعی دارد به کاهش نرخ بیکاری و افزایش بهره وری در جامعه کمک نماید.

وی ادامه داد: از جمله برنامه­‌های دانشگاه در آینده توسعه کیفی رشته‌­ها و مرکز آموزش علمی و کاربردی ایجاد رشته‌های مورد نیاز بر اساس نیازها بخصوص برای برزعلی با اشاره به شعار امسال مطابق با فرمایش رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: این دانشگاه برنامه‌­های مدونی برای اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ مقاومتی اقتصادی با تکیه بر فعالیت جهادی یرای توسعه برنامه‌­های مهارتی خواهد داشت.

وی در پایان اظهار داشت: ایجاد مراکز آموزش و پژوهش و تمامی برنامه‌های این دانشگاه جامع بر اساس سیاست­های کلی دولت و همراه و همگام با مقامات عالی استان انجام خواهد شد.

آمار بازدید: 136 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image