ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تحویل تجهیزات جدید به خوابگاه‎های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

تحویل تجهیزات جدید به خوابگاه‎های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

رئیس اداره خوابگاه‎های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: به مناسبت هفته خوابگاه‌ها تجهیزات جدید به خوابگاه‎های دخترانه و پسرانه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اضافه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، اکبر رکانی گفت: همه ساله یک هفته در اردیبهشت‌ماه با عنوان هفته خوابگاه‎ها نامگذاری می‌شود و برنامه‎هایی بدین منظور نیز برگزار می‎شود.

وی افزود: امسال نیز 20 تا 26 اردیبهشت‌ماه به نام هفته خوابگاه‎ها نامگذاری شده است که در این هفته از اتاق‌های نمونه و دانشجویان نمونه خوابگاه‌های پسرانه و دخترانه که قوانین و مقررات سکونت را طی سال تحصیلی رعایت کرده‌اند تقدیر خواهد شد.

رئیس اداره خوابگاه‎های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: به مناسبت هفته خوابگاه‎ها تجهیزات جدیدی نیز به خوابگاه‎های دخترانه و پسرانه از قبیل پنج دستگاه آب سردکن، 20 دستگاه یخچال، 60 عدد کمد، 30 عدد میز و صندلی مطالعه و 10 دستگاه ماشین لباسشویی اضافه خواهد شد.

رکانی گفت: در این هفته مسابقات فرهنگی ورزشی مختلفی برگزار می‎شود و از دانشجویان و فعالان فرهنگی نمونه نیز تقدیر خواهد شد.

وی در پایان از دیگر برنامه‎هایی که در این هفته برگزار می‌شود را تقدیر از کارکنان و فعالان خوابگاهی، جلسه‌ای با حضور مسئولان شهر، برگزاری کارگاه مهارت‎های زندگی، برگزاری نمایشگاه عکس امید و شادی‎های زندگی، جشن میلاد امام جواد (ع) و حضرت علی (ع) و ... در مراسم نماز جمعه عنوان کرد.

آمار بازدید: 307 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image