ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی نخستین جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان علمی کاربردی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی برگزار شد

نخستین جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان علمی کاربردی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی برگزار شد

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی نخستین جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان علمی کاربردی هلال‌احمر استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سخنگوی جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان علمی کاربردی هلال‌احمر استان اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی هلال‌احمر استان در سال 1390 تاسیس شده است.

سیدجواد سلیمانی افزود: در این مرکز در حال حاضر 396 نفر دانشجو به صورت حضوری و 37 نفر به صورت غیرحضوری مشغول تحصیل هستند.

این مسئول تصریح کرد: تعداد دانشجویان نظام آموزشی ترمی 249 نفر است که از این تعداد 172 نفر در مقطع کاردانی و 77 نفر در مقطع کارشناسی تحصیل می‌کنند.

سلیمانی تعداد دانشجویان نظام آموزشی پودمانی را 147 نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد 116 نفر در مقطع کاردانی و 31 نفر در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه در ترم جاری 42 مدرس در این مرکز تدریس می‌کنند، اضافه کرد: رشته‌های کاردانی حرفه‌ای امداد و سوانح، کارشناسی حرفه‌ای مدیریت عملیات امداد و نجات، کارشناسی حرفه‌ای مدیریت امداد و سوانح طبیعی و دوره کارشناسی ناپیوسته غیرحضوری مدیریت خانواده از جمله رشته‌های موجود در این مرکز است.

این مسئول یاد‌آور شد: براساس پیگیری‌های انجام شده توسط رئیس مرکز علمی کاربردی هلال‌احمر خراسان جنوبی، رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته مخاطرات طبیعی در مسیر تصویب است.

سلیمانی امکانات مرکز علمی کاربردی هلال‌احمر استان را مطلوب دانست و افزود: این مرکز دارای فضای آموزشی و فرهنگی مناسب از جمله کلاس‌های مجهز به ویدئو پروژکتور، برد هوشمند و وایت‌برد، سایت کامپیوتر، کارگاه آموزش علمی پراتیک، نمازخانه، قرائتخانه، سالن اجتماعات و کتابخانه تخصصی و عمومی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی این مرکز تصریح کرد: ارائه پیشنهاد تألیف سه کتاب، دریافت پنج پروپوزال در راستای اولویت‌های پژوهشی موسسه هلال‌احمر و ارائه سه پروپوزال از پنج طرح دریافتی به کمیته پژوهش استانداری که مورد تصویب قرار گرفته از جمله فعالیت‌های آموزشی این مرکز است.

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: در کنار مباحث تحصیلی دانشجویان فعالیت‌های ورزشی از قبیل والیبال، فوتسال، تنیس روی‌ میز، شطرنج و تیراندازی نیز در این مرکز انجام می‌شود.

آمار بازدید: 357 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image