ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد باشگاه سیاسی نیست

دانشگاه آزاد باشگاه سیاسی نیست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به واکنش رسانه ای انتصاب عبدالحسین هراتی سرپرست اداره کل اسناد و املاک دانشگاه آزاد گفت: انتصابات در دانشگاه آزاد اسلامی طبق قوانین و خطوط قرمز نظام انجام می شود و دانشگاه آزاد اسلامی از کسانی که با نظام زاویه دارند در انتصاب ها استفاده نخواهد کرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، حمید میرزاده در حاشیه سفر خود به گیلان با بیان اینکه دانشگاه آزاد به دنبال فعالیت علمی است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد باشگاه سیاسی نیست و این دانشگاه تنها بدنبال کار علمی است.

وی تصریح کرد: کسانی که به این موضوع دامن زدند قطعا بدنبال اهداف سیاسی بودند.

وی توسعه کمی و کیفی تحصیلات تکمیلی را یکی از رویکردهای اصلی دانشگاه آزاد بیان کرد و گفت: توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان نیز از دیگر برنامه های دانشگاه است.

میرزاده اضافه کرد: مشارکت در توسعه علمی، فرهنگی، اقتصادی، مشارکت در اجرای طرح های دانش محور و دانش بنیان، مشارکت فعال در توسعه فرهنگی کشور از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که در سال 93 به آنها اهمیت بیشتری داده شده است.

میرزاده با اشاره به افزایش هشت برابری بودجه فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری گفت: این دانشگاه بدنبال پیاده سازی اهداف کمی و کیفی کلان ملی است.

وی به انعقاد تفاهم نامه دانشگاه آزاد با آموزش و پرورش در زمینه برگزاری دوره کوتاه مدت اشاره کرد و گفت: براساس قراردادی که در 12 اردیبهشت با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد،دوره های مهارتی کوتاه مدت برای فرهنگیان برگزار و در پایان گواهی آموزش نیز به شرکت کنندگان اهدا شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 154 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image