ارتباط مستقیم با 30802 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه‌ها بستر اصلی کار آفرینی هستند

دانشگاه‌ها بستر اصلی کار آفرینی هستند

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: ترویج روحیه و فرهنگ کار آفرینی در دانشگاه‌ها باید نهادینه شود و دانشگاه کانون اصلی ترویج این فرهنگ است.


علیرضا زاهدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، با بیان این مطلب افزود: امروزه دانشگاه‌ها بستر اصلی کارآفرینی هستند و دانشگاه می‌تواند در تخصصی کردن شغل‌ها کمک شایانی را انجام دهد.

این مدرس دانشگاه در ادامه اظهار کرد: توجه به بحث‌های پژوهشی، علمی و وارد کردن دانشجویان به کارهای تولیدی و استفاده از تخصص آنها می تواند کارآفرینی پایدار را در جامعه به ارمغان آورد.

به گفته زاهدی یکی از اهداف در آموزش و ترویج کارآفرینی تحریک انگیزها در افرادی است که دارای خصوصیات کار آفرینانه می‌باشند.

وی ادامه داد: شناخت این افراد از توانایی‌های خود و آگاهی دادن در این زمینه و برانگیختن آنها از اصلی ترین وظایف آموزش کارآفرینی است.

زاهدی تصریح کرد: تحریک انگیزه‌هایی از قبیل استقلال طلبی، تمایل به ساختن چیزهای نو فرد را در مسیر کارآفرین شدن قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: ایجاد این انگیزه‌ها و پرورش فکری کارآفرینان تنها از طریق برنامه‌های آموزشی منسجم و مستمر امکان پذیر است.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در پایان گفت: در حال حاضر مسیر تحولات جهانی، کار آفرینان را در خط مقدم توسعه فناوری و توسعه اقتصادی در همه کشورها قرار داده است که کشور ما هم در این رابطه در چند سال اخیر برنامه ریزی‌های مثبت و کارآمدی را تاکنون انجام داده است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 146 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image