ارتباط مستقیم با 30705 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه انتظارها برای بیرون آمدن دود سفید از وزارت علوم

انتظارها برای بیرون آمدن دود سفید از وزارت علوم

بالاخره پس ازمدت‌ها پرونده شورای مشورتی انتخاب ریاست دانشگاه تهران با 5 گزینه پیشنهادی در دانشگاه تهران بسته شد تا از امروز تمام نگاه‌ها برای بیرون امدن دود سفید از بام وزارت علوم برای انتصاب ریاست دانشگاه تهران به این وزارت خانه دوخته شود.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، روزگذشته جلسه شورای منتخبین انتخاب ریاست دانشگاه تهران درحالی که از ورود خبرنگارن به ساختمان جلوگیری به عمل آمد تا ساعت14 بعداز ظهر ادامه پیدا کرد و در نهایت51 عضو نماینده از سوی اعضای هیئت علمی نظرات خود را نسبت به 5 کاندیدای ریاست دانشگاه تهران اعلام کردند تا پرونده اولین روش دموکراتیک انتخاب ریاست دانشگاه بسته شود.

دراولین نشست شورای مشورتی ریاست دانشگاه تهران که با حضور دکتر فرجی دانا در روز دوشنبه برگزار شده بود. دکترحسین امید، دکتر نیلی احمدآبادی، دکتر حسین حسینی، دکتر موسوی، دکتر کمره‌ای و دکتر رحیمیان به عنوان گزینه‌های ریاست دانشگاه تهران اتنخاب شدند.

درآخرین نشست شورای مشورتی انتخاب ریاست دانشگاه تهران نیز6 گزینه پیشنهادی برنامه‌های خود را ارائه کردند. در ابتدای این جلسه دکتر حسین امید سرپرست دانشگاه تهران به عنوان یکی از گزینه‌های پیشنهادی برنامه‌های خود را ارائه کرد و جلسه را ترک کرد و در ادامه نشست نیز زینه‌های دیگر برنامه‌های خود را ارائه کردند. از نکات قابل توجه حضور دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی منتخب در این شورا بود.

به گزارش ایسنا، دکتر احمدپور یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در هنگام خروج از دانشگاه در مورد نتیجه شورای مشورتی، گفت: دود سفید از وزارت علوم بیرون می‌آید و تصمیم نهایی را دکتر فرجی دانا می‌گیرد.

وی درباره این که به کدام یک از گزینه رای دادید گفت: رای من را خانواده‌ام هم نمی‌داند.

همچنین دکتر کمره ای یکی از کاندیدا های ریاست دانشگاه تهران در هنگام خروج از دانشگاه به خبرنگاران گفت: امروز همه کاندیداها برنامه‌های خود را ارائه دادند و اعضای هیئت علمی نیز نظرات خود را اعلام کردند و تصمیم نهایی به عهده دکتر فرجی داناست.

نتایج آراء محرمانه به وزیر علوم تحویل داده می شود
در انتهای جلسه نیز دکتر منصور خلیلی عراقی، رییس شورای منتخبین انتخاب ریاست دانشگاه تهران با حضور در جمع خبرنگاران درباره اعلام نتیجه رأی گیری و جزییات نشست امروز گفت: جو جلسه شورا به قدری خوب و صمیمی بود که یکی از گزینه‌های پیشنهادی کناره‌گیری کرد و دو نفر دیگر نیز برنامه‌های یکدیگر را تبلیغ می‌کردند.

خلیلی عراقی با تاکید بر اینکه این جلسه فقط یک جلسه استمزاجی بود، اظهارکرد: تصمیم‌گیری اصلی با دکتر فرجی داناست. دراین جلسه فقط نظرات 51 عضو هیئت علمی دانشگاه تهران جمع‌آوری شد و نتیجه آن محرمانه به وزیرعلوم تحویل داده می‌شود و هیچکدام از این 51 نفر نیز از جمله خود بنده از نتیجه رأی‌گیری اطلاعی نداریم.

وی درباره اینکه وزیرعلوم چه زمانی ریاست دانشگاه تهران را انتخاب خواهد کرد، گفت: این مساله در اختیار وزیرعلوم است و من از آن اطلاعی ندارم.

به گزارش ایسنا، حال باید منتظر ماند تا ببینیم نتیجه انتخاب ریاست دانشگاه تهران به شیوه دموکراتیک برای اولین بار چه خواهد بود و ابتکار فرجی دانا برای انتخاب رییس دانشگاه تهران با موفقیت رو به رو خواهد شد یا خیر تا این روش الگوی دیگر دانشگاه‌ها شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 100 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image