ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در چالوس به کار خود پایان داد

المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در چالوس به کار خود پایان داد

المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور با معرفی برگزیده‌ها در چالوس به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، مدیر مجتمع فرهنگی و رفاهی سما امشب در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی دانشجویان سراسرکشور در سالن دلگشا هیچرود چالوس اظهار داشت: چالوس به عنوان تنها شهر کشور دارای مجموعه رفاهی ویژه سازمان سما بوده که با قابلیت پذیرش بیش از 300 نفر در هیچرود و با امکاناتی نظیر سالن آمفی تئاتر، رستوران و سالن‌های ورزشی آمادگی برگزاری مسابقات استانی و کشوری را دارد.

مهدی علیرضانژاد با اشاره به اینکه 800 نفر از دختران و پسران در المپیاد ورزشی دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در این دوره از مسابقات شرکت کردند سطح برگزاری این دوره از مسابقات را مطلوب و رضایت بخش عنوان کرد.

وی بیان داشت: در آینده نزدیک، چالوس میزبان چندین همایش از استان‌های مختلف کشور، اردوهای دانشجویی ده‌ها واحد دانشگاهی و برگزاری مراسم خاص فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان است.

علیرضانژاد از حامیان برگزاری این دوره از مسابقات و در راس آنها حجت‌الاسلام قلی‌زاده ریاست سازمان سما و مهدی فلاح رئیس شورای سیاست‌گذاری سازمان سما مازندران تقدیر کرد.

وی به برترین‌های این دوره از مسابقات اشاره و تصریح کرد: در مسابقات تنیس روی میز تیم‌های اصفهان، فارس و آذربایجان غربی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

سرپرست ستاد اجرایی این دوره از مسابقات اذعان داشت: درنتیجه انفرادی تنیس روی میز، مرضیه جلالی از گلستان اول، سمیه مصطفوی از اصفهان دوم، زینب حیدریان از اصفهان و عاطفه شعبانی از فارس به طور مشترک سوم شدند.

آمادگی جسمانی

علیرضانژاد افزود: در نتیجه تیمی آمادگی جسمانی تیم‌های اصفهان، مرکزی و آذربایجان غربی اول تا سوم شدند.

وی بیان داشت: درنتیجه انفرادی نیز عاطفه لایقی از اصفهان اول، فاطمه عزیزی از مرکزی دوم و پریسا بخشی از تبریز سوم شدند.

سرپرست ستاد اجرایی این دوره از مسابقات افزود: در مسابقات بستکبال نیز استان‌های کرمانشاه، اصفهان و فارس به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به استان خوزستان اهدا شد.

آمار بازدید: 255 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image