ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی ثبت‎نام 50 هزار گلستانی در بیمه سلامت

ثبت‎نام 50 هزار گلستانی در بیمه سلامت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر 50 هزار گلستانی در بیمه سلامت ثبت‎نام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا محمدی امشب در نخستین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی گلستان اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت مکلف شده است آحاد افراد فاقد بیمه را به بیمارستان‎ ها معرفی تا افراد از مزایای این برنامه بهره‎مند شوند.

وی تصریح کرد: بیمارستان‎های دانشگاه‎های دولتی موظف به اجرای برنامه نظام تحول سلامت هستند و در این راستا حفاظت مالی شهروندان در برابر هزینه‎های درمان با اولویت اقشار آسیب‎پذیر مورد انتظار است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تمامی بیمارستان‎های زیرپوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشمول برنامه نظام تحول سلامت هستند اما این برنامه مشمول بیماران سرپایی نمی‎شود.

محمدی خاطرنشان کرد: افرادی که از طریق نظام ارجاع به بیمارستان‎های مشمول برنامه مراجعه می‎کنند در بخش شهری 10 درصد و روستایی پنج درصد هزینه‎های درمان را می‎پردازند.

وی افزود: برنامه نظام تحول سلامت از 15 اردیبهشت آغاز شد که با هدف کاهش پرداختی از جیب مردم در مواقع بستری در بیمارستان‎های دولتی اعمال می‎شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر اینکه افراد فاقد شناسنامه و افرادی که از طریق ضرب و جرح به بیمارستان هدایت می‎شوند مشمول برنامه تحول نمی‎شوند، ابراز داشت: کسانی که در موقع بستری نیازمند خدمات تشخیصی و درمانی می‎شوند زیرنظر بسته بیمه پایه قرار خواهند گرفت.

محمدی در خصوص بیمه‎های تکمیلی گفت: تمامی خدماتی که تاکنون توسط بیمه تکمیلی تامین هزینه شده است کماکان توسط بیمه تکمیلی صورت خواهد گرفت.

وی از رسانه‎ها خواست تا با اطلاع‎رسانی مناسب مردم را از حق و حقوق خود مطلع کنند و یادآور شد: مردم باید در زنجیره ارجاع حرکت کنند.

آمار بازدید: 175 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image