ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برخی از خوابگاه‌های دانشگاه زنجان، استاندارد نیست

برخی از خوابگاه‌های دانشگاه زنجان، استاندارد نیست

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان پراکندگی و غیراستاندارد بودن برخی از خوابگاه‏‌ها را از مشکلات عدیده این دانشگاه دانست و گفت: با تشکیل کمیته استانداردسازی فضاهای خوابگاهی در معاونت فرهنگی، نسبت به رفع این مشکلات اقدام شده است.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه زنجان، مهران محسنی در نشست مطبوعاتی که در راستای گرامی‌داشت هفته خوابگاه‌‏های دانشجویی با شعار «منطقی‌سازی ارایه امکانات رفاهی دانشجویان»، اظهارکرد: یکی از ارکان اصلی دانشگاه‎ها، دانشجو است که برای فعالیت خوب این رکن، مسئولان دانشگاه باید امکانات لازم را فراهم کنند تا رشد فرهنگی صورت گیرد. همچنین مسایل رفاهی دانشجویان یکی از مباحث مهمی است که نیازمند توجه بیشتر می‎باشد.

وی افزود: در حال حاضر در گزینش دانشجویان، بومی‎گزینی یک اصل مهم و غیرقابل انکار است که در سطح کشور اجرا می‌شود، اما با این حال بازهم تعدادی از دانشجویان غیربومی در دانشگاه‎ها پذیرش می‎شوند که تامین امکانات برای این افراد از اهم وظایف معاونت فرهنگی است، از همین رو هفته‎‏ای به نام هفته خوابگاه‎ها تعیین شده است که از20 تا 26 اردیبهشت ماه جاری برنامه‎های مختلفی در این خصوص برگزار می‌شود.

محسنی با اشاره به نام‎گذاری ایام این هفته به یک موضوع خاص، تصریح کرد: شعار کلی این هفته منطقی‎سازی ارایه خدمات خواهد بود، اما برای هر روز نیز یک شعار نظیر خوابگاه و مدیریت بهتر، خوابگاه و مشارکت دانشجویی، خوابگاه و بهداشت روحی و روانی و ... در نظر گرفته شده است و با توجه به همین شعارها برنامه‎هایی همچون مسابقه پرورش گل و گیاه، برگزاری 6 کارگاه آموزشی در مورد مهارت‎های پیش از ازدواج، برگزاری کارگاه‏‎های آموزشی برای متصدیان خوابگاه‎ها و... در این هفته خواهیم داشت.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان با اشاره به استقرار اتاق فرهنگ در خوابگاه‎ها، عنوان کرد: برگزاری مراسم اعتکاف، سخنرانی و برپایی کرسی‎های آزاداندیشی با محوریت سبک زندگی در دستور کار است، همچنین با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی استان اتاق فرهنگ را در خوابگاه‎های نمونه دانشگاه فعال خواهیم کرد.

وی درباره انواع خوابگاه‌های تحت مدیریت این دانشگاه، یادآور شد: دو نوع خوابگاه دولتی و خودگردان وجود دارد که در بخش دولتی 6 باب برای برادران و 4 باب خوابگاه برای خواهران دایر است و در بخش خودگردان نیز 4 باب برای خواهران و 3 باب برای برادران راه‌اندازی شده است که معاونت فرهنگی تنها بر خوابگاه‎های خودگردان وظیفه نظارت را دارد و در قبال سایر موارد مسئولیتی ندارد.

محسنی خاطرنشان کرد: سرانه فضای خوابگاه‎ها 73.6 درصد است که رقم متوسطی است که با توجه به اهمیت وجود خوابگاه‏‌ها ریاست دانشگاه و معاونت فرهنگی دانشگاه طی برنامه‎ای از مجمع خیرین درخواست مساعدت برای تجهیز و ساخت خوابگاه‎های علوم پزشکی خواهد داشت.

انتهای پیام

آمار بازدید: 244 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image