ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ممانعت از ورود خبرنگار به همایش دو سالانه اقتصاد اسلامی

ممانعت از ورود خبرنگار به همایش دو سالانه اقتصاد اسلامی

همایش دوسالانه اقتصاد اسلامی در حالی امروز(چهارشنبه) در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود که با وجود ارسال دعوتنامه به رسانه ها از ورود آنها به دانشگاه ممانعت شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان(ایسنا)،امروز صبح ساعت هشت و نیم ساعت آغاز همایش دو سالانه اقتصاد اسلامی در دانشگاه تربیت مدرس بود که با وجود ارسال دعوت نامه از سوی دبیرخانه همایش به رسانه‌ها به دلیل عدم هماهنگی با روابط عمومی این دانشگاه از ورود خبرنگارانی که برای پوشش خبری این همایش به دانشگاه رفته بودند ممانعت شد.

این در حالی است که مسولین روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس عنوان می کنند که دبیر خانه هیچ هماهنگی با این بخش انجام نداده و خبرنگار با دعوت دبیرخانه حق ورود به این همایش را ندارد و ما هیچ مسولیتی در این رابطه نمی پذیریم.

اما برخورد نامناسب با خبرنگاران در حالی انجام شد که حتی روابط عمومی خود از برگزاری این همایش و دعوت از رسانه ها خبر نداشت و حتی از خبرنگار بازخواست می کند که چرا برای برنامه‌ای که دعوت نامه آن از سوی مسولین همایش ارسال شده آمده‌اید!

بنابراین عدم هماهنگی بین دبیرخانه همایش دوسالانه اقتصاد اسلامی و روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس موجب معطل شدن خبرنگاران و بدهکار شدن آن ها برای پوشش برنامه‌ای که حتی مسولین داخلی زحمت همانگی آن را به خود نداده بودند شد.

البته این اولین باری نیست که برای ورود به دانشگاه تربیت مدرس برای پوشش خبری هماهنگی لازم با حراست انجام نمی شود و اغلب اوقات خبرنگاران باید برای ورود منتظر بمانند.

آمار بازدید: 178 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image