ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه یکپارچگی دانشگاه‌های کشور در کمیته آموزش عالی مجلس بررسی شد

یکپارچگی دانشگاه‌های کشور در کمیته آموزش عالی مجلس بررسی شد

کمیته آموزش عالی و آموزش پزشکی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جلسه شب گذشته خود که با حضور معاونان وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، دانشگاه آزاد و رئیس دانشگاه غیرانتفاعی برگزار شد، به بررسی ساماندهی آموزش عالی و نیز یکپارچگی دانشگاه‌های کشور پرداخت.


جواد هروی با اعلام این خبر به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: اگر این جلسات به طور مداوم برگزار شود قطعا نتایج آن می‌تواند گام جدی برای کیفی‌سازی دانشگاه‌های کشور به شمار آید.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه معاونان آموزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان پزشکی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و رئیس دانشگاه‌های غیرانتفاعی حضور داشتند گفت: ساماندهی آموزش عالی از محوری‌ترین موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت؛ این بحث نیز مطرح شد که چگونه بتوانیم روند یکسان سازی و طرح و پیاده کردن آمایش سرزمین را در آموزش عالی پیاده کنیم.

رئیس کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آنچه که امروز شاهد آن هستیم مباحث مختلفی از قبیل حرکت‌های کاملا جسته و گریخته و دیدگاه‌های موازی در آموزش عالی است که جز صدمه زدن به آموزش حالی ماحصل دیگری نخواهد داشت.

وی افزود: از آنجایی که در این جلسات افراد تام الاختیار وزارتخانه‌های دخیل در امر آموزش حضور دارند، تصور می‌شود که طی ماه‌های آینده بتوان یکپارچه سازی دانشگاه‌ها را به عملیاتی کردن نزدیک کنیم تا متولی دانشگاه‌های کشور یک مسئول باشد.

هروی در پایان یادآور شد: دو هفته آینده نیز چنین نشستی در دانشگاه پیام نور با حضو مسئولان مربوطه بزگرار خواهد شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 163 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image