ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وضعیت مجوز دانشگاه عارف در وزارت علوم/ علت مخالفت سه دستگاه با یک طرح مجلس

وضعیت مجوز دانشگاه عارف در وزارت علوم/ علت مخالفت سه دستگاه با یک طرح مجلس

معاون آموزشی وزارت علوم وضعیت مجوز دانشگاه منتسب به دکتر محمدرضا عارف و علت مخالفت سه دستگاه اجرایی را با طرح سنجش و پذیرش دانشجو در مجلس را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میلی منفرد در جمع خبرنگاران، درباره بررسی مجوز دانشگاه دکتر محمدرضا عارف در وزارت علوم، گفت: در این مدتی که من در وزارت علوم هستم تاکنون چنین مجوزی صادر نشده است.

وی ادامه داد: باید تاریخ صدور چنین مجوزی را بررسی کنم.

معاون آموزشی وزارت علوم، خاطرنشان کرد: بررسی تاسیس همه دانشگاههای غیردولتی یک مرحله کارشناسی دارد و هم اکنون نیز 357 دانشگاه غیردولتی در کشور داریم.

میلی منفرد درباره نام این دانشگاه تحت عنوان "خوارزمی"، گفت: ما یک دانشگاه دولتی به اسم خوارزمی داریم و قاعدتاً دانشگاه مورد درخواست باید یک موسسه غیردولتی باشد.

معاون آموزشی وزارت علوم در پاسخ به پرسش مهر درباره علت مخالفت وزارتخانه های علوم و بهداشت همچنین مرکز پژوهشهای مجلس با طرح سنجش و پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی که در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در حال تهیه است، گفت: همانطور که اشاره کردیم سیاست اصلی وزارت علوم بر این است که دانشگاهها در دوره های دکتری بیش از پیش در انتخاب دانشجویان نقش ایفا کنند و علت مخالفت نیز همین است.

آمار بازدید: 139 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image