ارتباط مستقیم با 30654 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تدوین طرح تحول نظام آموزش پزشکی و اجرای فاز اول طرح

تدوین طرح تحول نظام آموزش پزشکی و اجرای فاز اول طرح

معاون آموزشی وزارت بهداشت از تدوین طرح تحول نظام آموزش پزشكي در چهار بخش تدوين و اجرای فاز اول این طرح خبر داد و گفت:

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید امیر محسن ضیایی در نشست رئیس جمهور با مسئولین وزارت بهداشت که همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: راهبرد گسترش جغرافيايي آموزش عالي سلامت در عرصه سرزمين به منظور ساماندهي و مديريت توسعه كيفي موسسات آموزش عالي سلامت، تحليل و برآورد نيروي انساني مورد نياز بخش سلامت، رشته و مقاطع مورد نياز نظام سلامت تا 1404 و برنامه ارتقاء كيفي آموزش پزشكي چهار بخش طرح تجول نظام آموزش پزشکی است که راهنماي عملياتي و سند راهبردي هر چهار بخش تهيه شده و فاز اول آنها در حال اجراست.

وی یادآور شد: صرف نظر از برنامه تحول نظام آموزش پزشكي، توسعه همكاري‌هاي بين‌المللي در دستور كار قرار دارد و در حال حاضر آمادگي كامل براي پذيرش فراگير از پايين‌ترين تا بالاترين رده‌ها از كشورهاي منطقه وجود دارد.

معاون آموزشی افزود: همچنين برنامه‌هايي براي اعزام نيروهاي تخصصي و فوق تخصصي به منظور ارائه خدمات پيچيده و روزآمد به كشورهاي همسايه وجود دارد.

وی اضافه کرد: برنامه‌هايي نیز براي افزايش ماندگاري نيروي تخصصي در مناطق كمتر برخوردار با همكاري ساير بخش هاي وزارت بهداشت در حال اجراست.

ضیائی تاکید کرد: با علم به اينكه آموزش پزشكي، دستاوردهاي زيادي داشته است توجه دولت به فصل آموزش مي‌تواند در توسعه كشور تأثير اصلي و جدي داشته باشد.

آمار بازدید: 146 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image