ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رییس دانشگاه آزاد کرمانشاه: باید در مسیر ارتباط دانشگاه و صنعت خط‌ شکن باشیم ‌

رییس دانشگاه آزاد کرمانشاه: باید در مسیر ارتباط دانشگاه و صنعت خط‌ شکن باشیم ‌

‌رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: باید در مسیر ارتباط دانشگاه و صنعت خط‌شکن و راهگشا باشیم.


به گزارش خبرنگارسرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه کرمانشاه، دکتر نوذر قنبری در نشست با مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم، گفت: مقام معظم رهبری در سال 93 بر سه اصل مهم تاکید دارند که شامل فرهنگ، اقتصاد و علم است و لازم است ما به عنوان متولیان اصلی این سه اصل، در این زمینه‌ها مدیریت جهادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: از طریق گروه‌های آموزشی فعال و تعامل بیشتر این گروه‌ها، به ویژه استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و منابع موجود در دانشگاه، به راحتی می توان در مسیر ارتقای علمی و فرهنگی جامعه گام برداشت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه خاطرنشان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دفتر ارتباط با صنعت فعال است، اما مشابه همین دفتر یعنی دفتر ارتباط با دانشگاه در صنایع وجود ندارد، به همین دلیل صنایع رابطه پویایی با دانشگاه‌ها ندارند و ما می توانیم در این مسیر خط شکن و راهگشا باشیم.

قنبری افزود: دانشگاهیان با تخصص‌های علمی خود می توانند اعتباری برای صنایع باشند و صنایع با استفاده از دانش متخصصان دانشگاهی می‌توانند در مسیر تولید بیشتر و بهتر موفق‌تر باشند.

رییس دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه گفت: روابط عمومی باید پل ارتباطی دانشگاه با صنایع و ادارات استان باشد و زمینه‌های تعامل بیشتر را فراهم کند.

بنابراین گزارش، این نشست به منظور رسیدگی به بعضی مسایل آموزشی و هماهنگی هر چه بیشتر جهت برگزاری امتحانات پایان ترم برگزار شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 174 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image