ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تکریم استاد باید در عمل باشد

تکریم استاد باید در عمل باشد

معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه اساتید نباید پرچم علم را هیچ گاه بر زمین بگذارند گفت: امروزه در تولید علم در جهان مقام 15 و در فناوری مقام 85 را داریم. این در حالی است که در سند چشم‌انداز 1404 باید مقام اول فناوری در منطقه باشیم.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وطنی با سخنرانی در مراسم تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه امیر کبیر گفت: من از اساتید دانشگاه امیرکبیر درخواست دارم تا هیچ‌گاه پرچم علم را زمین نگذارند. در بازدیدی که از پارک پردیس علم و فناوری وابسته به نهاد ریاست جمهوری داشتم فناوری‌ای از سوی اساتید دانشگاه امیرکبیر ارائه شد که باعث شد 40 درصد از مرگ و میر کشور در تصادفات جاده‌ای کاهش یافته و در تهران نیز 60 درصد کاهش پیدا کند. این نشان از نقش اساتید دانشگاه در نجات انسان‌ها و عزت کشور است.

وی با بیان اینکه علم و فناوری مایه عزت و امنیت کشور است گفت: در سند چشم‌انداز پیش‌بینی شده که در سال 1404 مقام اول فناوری را داشته باشیم. پس اساتید دانشگاه باید از همین امروز برای رسیدن به این چشم‌انداز دست به کار شوند.

معاون علمی پژوهشی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه با الفاظ نمی‌شود از اساتید تجلیل کرد گفت: تکریم استاد باید در عمل باشد و آن هم با خضوع و خشوع در برابر او امکان‌پذیر است.

به گزارش ایسنا در انتهای این مراسم از اساتید نمونه و اساتید بازنشسته دانشگاه امیرکبیر تقدیر به عمل آمد.

آمار بازدید: 155 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image