ارتباط مستقیم با 30708 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بودجه تغذیه دانشجویی متناسب با شمار دانشجویان نیست

بودجه تغذیه دانشجویی متناسب با شمار دانشجویان نیست

مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور از افزایش سطح تسهیلات و امکانات رفاهی برای دانشجویان خبر داد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر اورکی در نشست مشترک با ریاست سازمان امور دانشجویان و معاونت دانشجویی وزارت علوم ضمن ارایه گزارشی ازتغییراتی که در وضعیت جمعیت دانشجویی دانشگاه در سالهای اخیر رخ داده و افزایش چندین برابری تعداد دانشجویان، به عدم تناسب میزان اعتبار اختصاص داده شده از سوی صندوق رفاه در زمینه وام دانشجویی تاکید کرد.

وی افزود: در شرایط فعلی و با گسترش رشته‌های تحصیلی وجمعیت دانشجویی اکثر مراکز و واحدهای دانشگاه در سطح کشور مجبور به فعالیت در تمامی روزهای هفته هستند، بگونه‌ای که در حال حاضر بالغ برچند صد رستوران فعال داریم که این وضعیت نیز با میزان بودجه اختصاص داده شده در ردیف تغذیه دانشجویی به هیچ وجه سازگار نیست.

دراین جلسه پیشنهاد اضافه شدن تعداد وتنوع بخشیدن به وام‌های دانشجویی و افزایش سقف مجاز دانشجویان دانشگاه پیام نوربرای دریافت وام تحصیلی ارایه شد که از سوی معاونت دانشجویی وزیر برای بررسی و اصلاح موارد پیشنهادی قول مساعدت داده شد.

همچنین پیشنهاد شد مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری در سطح وزارتین علوم، تحقیقات و فن آوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در دانشگاه پیام نور برگزار شود.

آمار بازدید: 169 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image