ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آغاز چهارمين دوره آموزش علمی طب سوزنی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

آغاز چهارمين دوره آموزش علمی طب سوزنی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی با نگاه کاملا علمی دوره آموزشی کوتاه مدت طب سنتی را تدوین و به مرحله اجرا گذاشته است.



امیرلله گانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: با توجه به نیاز جامعه و مراجعه پزشکان در خصوص طب سوزنی، مجموعه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران دوره آموزشی کوتاه مدت طب سوزنی علمی را تدوین و پس از اخذ مجوزهای لازم به مرحله اجرا گذاشت.


وی افزود: این دوره مطابق با آموزشهای مراکز معتبر بین المللی تدوین شده است و یک نگاه کاملا عملی و دانشگاهی به مقوله طب سوزنی دارد.


لله گانی تصریح کرد: این دوره که از بدو شروع با استقبال خوب متقاضیان مواجه شد در حال حاضر چهارمین دوره آن درحال برگزاری است. با توجه به نظر سنجی‌های انجام شده از شرکت کنندگان در این رشته رضایت‌مندی بالایی از این دوره وجود داشت.


وي افزود: این آموزشها به صورت تئوری، کارگاهی و عملی برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه هم اکنون 60 فارغ التحصیل و 20 نفر هم در دوه چهارم در حال تحصیل هستند، اظهار کرد: از آنجا که این دوره نگاه کاملا علمی به مقوله طب سوزنی دارد از شروط شرکت در این دوره داشتن مدرک پزشکی عمومی و یا تخصصی است. طبق آمار موجود 60 درصد از شرکت کنندگان در این دوره‌ها از پزشکان متخصص و بقیه پزشکان عمومی هستند.


معاون آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: امروزه پزشکان زیادی هستند که بدون آموزش و به صورت کاملا سنتی اقدام به انجام طب سوزنی در درمان بیماری‌ها می‌کنند که اگر این آموزش‌ها بتوانند به صورت فراگیر به تمامی متقاضیان ارایه شود جلوی بسیاری از درمانهای بدون پایه علمی در جامعه گرفته خواهد شد.

آمار بازدید: 1884 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
مهدی محسنی چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰

باسلام لطفا زمان ثبت نام در رشته طب سوزنی دانشگاه علمی کاربردی رو بهم اعلام کنید.من از علاقه مندان به این رشته هستم.jengu22@yahoo.comآدرس میلم هست.متشکرم