ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آخرین آمار از بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه علم و صنعت

آخرین آمار از بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه علم و صنعت

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: هرتعداد احکامی برای بازگشت اساتید صادر شود اجرایی خواهد شد و تا کنون حدود 5 نفر از این اساتید بازگشته و پرونده سه نفر دیگر نیزدر دست بررسی است .

محمد علی برخورداری در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص آخرین وضعیت اساتید اخراجی که قصد بازگشت به دانشگاه علم و صنعت را دارند گفت: در مورد پرونده‌ این اساتید عمدتا تنها دانشگاه تصمیم نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: چون اکثرا شرایط طوری بوده که حکم این افراد در مراجع قضایی صادر شده و منظور از مراجع قضایی، جمعی از اعضای هیات علمی به همراه هیات انتظامی هستند که در درون دانشگاهها پیش بینی شده و به تخلفات اساتید کارکنان و دانشجویان رسیدگی می کنند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت افزود: بنابران این مراجع احکامی را صادر کرده اند و سپس این احکام اجرا شده که یک عده از اساتید اخراج شده اند.

وی ادامه داد: این اساتید نیز به مراجع قضاییه بالاتر شکایت کرده و حکم بازگشت برخی از آنها صادر شده. احکام برخی از آنها نیز قبلا صادر شده بود ولی اجرایی نشده بود که احکام این افراد را نیز اجرا خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت افزود: هرتعداد احکام برای بازگشت اساتید صادر شود اجرایی خواهد شد و تا کنون حدود 5 نفر از این اساتید بازگشته و پرونده سه نفر دیگر نیز در دست بررسی است.

وی تاکید کرد: البته احکامی که صادر شده برای پرونده هایی است که مطرح شده شاید پرونده های دیگری نیز باشد که افراد اقدام نکرده اند.

آمار بازدید: 275 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image