ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد سبز می‌شود

واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد سبز می‌شود

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از سبز شدن این واحد دانشگاهی، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بازدید مدیر کل یونسکو از واحد علوم و تحقیقات، کرسی انرژی های تجدیدپذیر به عنوان مرکز تبادل اطلاعات و شبکه تبادل تخصص و مهارت های زیست محیطی انرژی های پاک و جایگزین در منطقه به این واحد دانشگاهی اعطا شود.

به گفته علی عباسپور - رئیس واحد علوم و تحقیقات، این واحد در چارچوب این کرسی در راستای ارتقاء فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی در ارتباط با به کارگیری انرژی های نو مانند انرژی آب، باد، خاک، زمین، گرمایی و پسماند و ... فعالیت می کند. هماهنگی بین تمام مراکز آموزشی و تحقیقاتی در زمینه انرژی نو و پاک در منطقه و جهان همچنین حلقه ارتباط بین این مرکز با جهان و سازمان های بین المللی فعال در این زمینه، از جمله اهداف مدنظر این همکاری است.

وی ادامه داد: تحقیقات زیست محیطی واحد علوم و تحقیقات که در این کرسی به آن اشاره شده است در اختیار مراکز تحقیقات جهانی قرار خواهد گرفت و به طور متقابل این اطلاعات مراکز جهانی در اختیار محققان دانشگاهی کشور و اساتید دانشگاه های منطقه بسیار مفید و حائز اهمیت خواهد بود.

عباسپور با بیان این مطلب که اعطاء کرسی انرژی های تجدید پذیر و انرژی های پاک به واحد علوم و تحقیقات، این دانشگاه را در مسیر ارتباط بین المللی با سایر دانشگاه های جهان قرار می دهد، افزود: توجه به انرژی های نو و پاک از منظر کاهش گازهای گلخانه ای و دمای زمین بسیار حائز اهمیت است و جهان چاره ای جزء حرکت به سمت استفاده از انرژی های پاک و تجدید پذیر نخواهد داشت.

وی افزود: واحد علوم و تحقیقات به عنوان یک دانشگاه سبز به دنبال مصرف و استفاده از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر به عنوان جایگزین مناسب برای انرژی‌های فسیلی خواهد بود و تلاش می‌شود مواد و انرژی که در واحد علوم و تحقیقات مصرف می شود به محیط زیست آسیب نرساند و از تولید پسماند و ضایعات تا حداکثر ممکن بکاهد.

آمار بازدید: 170 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image