ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه شریف در آستانه 50 سالگی

دانشگاه شریف در آستانه 50 سالگی

دبیرستاد پنجاهمین سالگرد تاسیس دانشگاه شریف گفت: دانشگاه صنعتی شریف در سال 94 وارد پنجاهمین سال تاسیس خود می‌شود و به همین منظور هیئت رئیسه دانشگاه درنظر دارد تا در سال تحصیلی 95-94 بزرگداشتی برای این اتفاق برگزار کند.


میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «دانشگاهی» ایسنا، با برشمردن معرفی دستاوردها و خدمات دانشگاه به عنوان اهداف ستاد درباره زمان انجام برنامه سالگرد، گفت: برنامه‌ای که برای سالگرد پیش‌بینی شده است قرار است در سال آینده به نتیجه برسد. اصل برنامه از سال 95-94 اجرایی می‌شود و برخی از فعالیت‌ها که مربوط به تاسیس ستاد و مستندسازی است شروع شده است.

وی همچنین به جمع‌آوری گنجینه اسناد با همکاری اعضای هیئت علمی و فارغ‌التحصیلان گذشته دانشگاه اشاره کرد و گفت: در کنار آن نمایشگاهی از عکس‌های تاریخی دانشگاه و عکس‌های مصور فعالیت‌های آن همزمان با شروع برنامه‌های عمومی برپا خواهد شد.

دبیر ستاد پنجاهمین سالگرد دانشگاه شریف در ادامه آماده‌سازی ساخت فیلم مستند و رونمایی از یادمان شهید شریف واقفی، انتشار کتاب مصور تاریخچه دانشگاه و دانشنامه‌ الکترونیک شریف و همچنین مسابقه طراحی سر در اصلی دانشگاه را از برنامه‌های آتی ستاد برشمرد.

میرزایی با بیان همکاری اعضای دانشگاه در جمع‌آوری گنجینه اسناد گفت: انتظار می‌رود با فعال‌تر شدن سایت و نزدیکی بیشتر به سالگرد استقبال عمومی نیز بیشتر شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 159 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image